ISP ja torrent

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by XMyc, Nov 7, 2004.

1. XMyc

XMyc Member

Trophy Points:
    11
    omistan tällähetkellä DNA 1/512 liittymän ja olen TODELLA pettynyt sen toimintaan.. Asun suht pienellä paikkakunnalla joten kaikkia mahdollisia konnuja tänne ei ole mahdollista saada ( Sonera/Elisa/DNA/MTV3 )
    DNA:n suljen mahd pian ja otan jonkun muun tilalle koska DNA rajoittaa P2P liikennettä jopa 80%. Pyydänkin nyt teiltä Elisa/MTV3 liittymän omistajilta kommentteja liittymän toiminnasta kokonaisuutena ja tietenkin P2P toimivuus ( torrent lähinnä )
    kiitos etukäteen

2. Jouko?

Jouko? Moderator Staff Member

Trophy Points:
    78
    No mitä oon kuullu kavereilta niin elisa ei olis paras vaihtoehto noihin lataus puuhiis. Mutta varmaks en voi sanoo. Sonera on mun mielestä paras että sitä suosittelisin jos vaan saat sen :)

3. Oltzi

Oltzi Member

Trophy Points:
    11
    Elisan liittymän käyttäjänä ei ole pahaa sanottaa ollenkaan, tosin yhteys on 512/512 ja tulee sellaista 50 kb/s vauhtia. Torrenttia käytän nimenomaan.

Katsotaan miten vaikuttaa ku tänään vaihdoin 2M/512 piuhaan...

4. [OP]Hawk

[OP]Hawk Member

Trophy Points:
    16
    Itse myös muuten tyytyväinen 4/512 Elisan linjaan, mutta turhan usein Elisalla noita huoltokatkoja ja niistä johtuvia hidasteluita & yhteyden pätkimistä.... muuten kyllä toimii hyvin ja mitään portteja Elisa ei blokkaa eikä lähettele mitään waremaileja, jos saa ne saa viestiä joltain ulkomaiselta rahanahneelta kokkelikorporaatiolta =)

400 kt/s nopeuksia saa dc:stä usein, kun lataa nopean yhteyden omistavilta kuten 5/5 10/10 26/26 taikka 100/100 yhteyttä käyttäviltä, noita tosin tavallisilla julkisilla hubeilla aika vähän on.

Torrentilla aika huonot nopeudet aina saanut... ennätys jotain 115 kt/s luokkaa, mutta usein jää nopeus 1-40 kt/s välimaastoon ja torrentin käyttämät portit ei tuohon vaikuta. Eikä tunnu vaikuttavan myöskään käytetty torrent client eikä sivusto... torrent toki toimii oikein eli vihreätä näyttää eli myös muut saavat itseen yhteyden.

Share This Page