Terve. Suunnitelmana on koota pc ja katselin tuolta jimms pc storesta ja olin hämmentynyt. Tarvitsisin siis apua osien valitsemisessa, budjetti on 500e. Sellaiset vaatimukset löytyisi että näytönohjaimessa täytyisi löytyä sekä vga että hdmi ulosmeno ja koppa saisi olla mahdollisimman helposti käsiteltävä. Hintaan ei tarvitse sisältyä käyttöjärjestelmää sillä omasta takaa löytyy jo windows 7.
Tuossa jonkinmoinen, muistia voidaan lisätä ja näyttistä huonontaa jos kone ei ole tulossa pelitarkoitukseen.
Näyttää tosi hyvälle! Selailin muutama päivä sitten net anttilaa ja vastaan pomppasi tälläinen kone http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=19651&compartmentId=20152&categoryId=31151 Tiedän että joka puolella toitotetaan että ei valmis koneita mutta heräsi kysymys että kumpi noista olisi parempi, tuo itse koottava setti tuossa vaiko tuo anttila kone? Kone tulisi tois sijaisksi pelikoneeksi xboxin rinnalle, eli olisi mukava jos pyörittäisi esim. cod4 tyyliset pelit sulavasti.
Pakettikoneissa on yleensä halvin mahdollinen emo, huono virtalähde ja ei päivitysvaraa. Ota mielummin toi itse-koottava... Ainoa mikä mietityttää on muistin määrä, 2GB on liian vähän, pitää venyttää budjettia tai sitten myöhemmin ostaa 2GB lisää. EDIT: Ja kyllä toi 4850 pyörittää cod 4-5-6 aiiivan hyvin.