IZArc!!!

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by PETE11, Jun 24, 2007.

1. PETE11

PETE11 Regular member

Trophy Points:
    28

Moikka!

Mulla on tämä edellämainittu pakattu tiedosto-ohjelma! Nyt ensimmäistä kertaa kompastuin seuraavaan asiaan! Olin purkamassa elokuvaa joka tuli kyseisessä muodossa! Se kysyi jotain salasanaa ja sitten ilmesti sana "kryptaa" En ollenkaan tajua mistä on kysymys? .... Jatkokysymys!!!
    Tallensin tämän ohjelman varsinaisesti esim elokuvien purkua varten ja se on kyllä siinä toiminnassa ajanut asiansa hienosti.Saisinko joltain ohjeita ,jolla on kokemusta tästä ohjelmasta,miten saa:1.pakattua valokuvat kyseisellä ohjelmalla.2.Jos lähettää tässä pakatussa muodossa valokuvia sähköpostilla,tuleeko vastapuolella olla samanlainen pakattu ohjelma,jotta saa valokuvat katsottavaksi?3.Miten yleensä voi liitteet pienentää,tarkoitan näitä esim. valokuvia.Kun ne lähettää sähköpostilla? Ainakin mulla oli vaikeuksia eilen lähettää useampia liitteitä samalla kertaa sähköpostilla,koska ne olivat ehkä liian suuressa muodossa!Luulen tämän siitä johtuvan! Neuvoja?

Last edited: Jun 30, 2007
  2. pkaksp

pkaksp Moderator Staff Member

Trophy Points:
    128
    Yksinkertaisesti sanottuna, tiedosto on salasanalla suojattu, eikä sitä saa purettua ilman sitä.

3. stillborn

stillborn Regular member

Trophy Points:
    26
    Elokuvan mukana tulleessa mahdollisessa NFO-tiedostossa voi olla vinkki salasanaan tai kysyppä lähteestä, mistä elokuvan latasit?

4. PETE11

PETE11 Regular member

Trophy Points:
    28
    Tais olla Iso Hunt.Hyvä kuitenkin,että nyt tiedän mistä on kysymys.Kun seuraava kerran ilmestyy samanlainen eteeni,niin pitääkö se vain poistaa.Kun en saa sitä auki?????

Share This Page