järj.valvojan oikeudet

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by jose.mehtonen, Mar 29, 2013.

  1. jose.mehtonen

    jose.mehtonen Member

    Joined:
    Feb 5, 2013
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    elikkä siis itselläni on ongelma tollaisen ssd kovon kanssa todennäköisesti. kone yrittää käynnistää ohjelmaa mikä ei ole ollut pitkään aikaan koneella, muuta häiriötä tästä ei ole kuin jokaisen käynnistyksen yhteydessä ilmoitus että pitäisi tarkistaa nimi ja yrittää sitten uudelleen. olen tarkistanut jokapaikasta mistä olen voinut että siitä ohjelmasta ei ole jälkeäkään koneella mutta silti se sitä yrittää käynnistellä. joten siis ongelmani on se kun yritän "eheyttää" tota ssd levyä mitä ei tarvitse tehdä koska kone itse trimmaa sen levyn, epäilen tätä että se ei ole toi trimmaus päällä vaan siellä jossain on tieto tuosta ohjelman käynnistämisestä, komentokeskuksen kautta kun olen menossa tarkistamaan onko tämä trimm päällä niin komentokeskus sanoo että minulla ei ole järjestelmävalvojan oikeuksia eikä anna tehdä enempää? koneessa ei ole muita käyttäjiä kuin tämä yksi joka siis on merkitty järjestelmävalvojaksi.. elikkä kuinka pystyn tarkistamaan trimmauksen tuolta ssd kovolta tai suorittamaan itse sille sen trimmauksen jotta toi jonnekkin "muistilehtiseen" piiloutunut tieto saataisiin poistettua. http://muropaketti.com/artikkelit/ssd-asemat/opas-nain-otat-ssd-aseman-kayttoon,3
    tuota komentoa yritän tehdä mutta sanoo että ei oikeuksia. vaikka olen järjestelmävalvoja, mitä teen?
     
  2. jose.mehtonen

    jose.mehtonen Member

    Joined:
    Feb 5, 2013
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Korjataan heti, joten siis juttu on näköjään väärässä kategoriassa nykyisin. origin on tämä sikaileva ohjelma joka valittaa updatetool.exe että sitä ei löydy.. eli taidetaan selvitä ihan uudestaan asentamalla ohjelma :)
     
  3. vps358

    vps358 Active member

    Joined:
    Nov 14, 2009
    Messages:
    4,570
    Likes Received:
    238
    Trophy Points:
    93
    Avaa komentokehote järjestelmänvalvojana...
    Tee vaikka pikakuvake cmd:lle ja muuta sille oikeudet...
    Tai....

    T: Vesku
     
  4. jose.mehtonen

    jose.mehtonen Member

    Joined:
    Feb 5, 2013
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Kiitos vastauksestasi! ilmoitan kun saan testattua toimiko komento nuin.
     
  5. jose.mehtonen

    jose.mehtonen Member

    Joined:
    Feb 5, 2013
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Kiitosta vielä kerran. komentokehote toimikin tuon ohjeen mukaan ja trim näyttäisi olevan toiminnassa.
     

Share This Page