elikkäs mun kovalevy on osioitu c: ja d: osioks ja d:llä oli mun kaikki tiedostot ja c: osiossa windows no formatoin koneen ja poistin tyhmyyksissä sen c: eli sen aseman mis oli vindows ja sit tein uuden osio. no sit se oliki muuttunnu niin et se tiedostoja sisältänny osio oli c: ja mihi windows tuli ni d: ja ku asensin koneen nii levyn hallinta sanoo et dse windows osio) on käynnistys osio ja c: järjestelmä(eli se mis on ne mun tiedostot), ja nyt se sit näköjää laittaa tolle c:lle kaikki logi tiedostot ja javan tiedostot yms. eli miten saisin sen niin et toi windows osio ois c: ja data osio d: ja niin et sille data osiolle ei menis ne loki tiedostot vaan sille windows osiolle mihin ne yleesäkki menee. jos ette hiffannu nii kyselkää.. oli aika vaikee selittää..
Musta sun pitää pistää asennus uusiksi ja asentaa se Windows sille C:lle. Juttu on vielä sellainen, että vaikka se olis asennettu D:hen, niin sen tärkeät ohjaustiedotot sijaitsevat kuitenkin C:aseman juuressa. Eli vaikka sitten haluaisit formatoida C:n kun sulla on se Windows D:ssä, niin se ei onnistu ja jos onnistuu niin menee myös se Windows. Tää oli nyt tällai selostettu, hiffasitkos jutun ;-D
juu hiffasin.. eli taas tällästä vinukan hienoutta.. mutku en tajuu ku ei tol c:asemal ees kai oo mitn vindowsin tiedostoi ku asensin sen winukan sille d:lle mut se nyt päätti sit jotai sössii et toi clis se järjestelmä.. vaik kaikki ne winukan tiedostot sijaitsee d:llä...:S
Katos se sössii sitä, että sillä C:llä on niitä ohjaustiedostoja, vaikka et ehkä sais niit näkymään. Siellä ne kuitenkin istuu. Eli ei se Windows koskaan kokonaan asennu D:lle tai E:lle tai mihinkään muuhunkaan, ku sen ahteri on aina C:llä. Se on vain sellainen :-D
juuh.. kyl mä sen jo jotenki taidan.. mut siin tuli vaa sellai kömmähys ku mul oli ne osiot c: ja d: ni meinasin et poistampa to c: osion ja teen uudellee ni se sit muuttiki sen d:ksi.. en taas tajunnu et windows oli taas nii viisas..:O noh eipä toi uudellee asennus nii iso juttu oo.. osaisikko toho sanoo mitää ku kukaa ei oo kiinnostunnu vastaamaa..:S http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/517944