Olin netissä ja yht´äkkiä kone buuttasi. Latauksessa oli F-Securen joku yli 4mb viruspäivitys tiedosto. No kun kone käynnisty pomppasi ikkuna "Järjestelmä on palautunut vakavasta virheestä", Loki on muodostettu virheestä. Katsoin virheraportin ja näytti C:\~1\"käyttäjä"~1\LOCALS~1\Temp\WERae03.dir00\Mini013005-01.dmp C:\~1\"käyttäjä"~1\LOCALS~1\Temp\WERae03.dir00\sysdata.xml Eli mitäköhän koneeseeni tuli? Koneeni ei lämpene liikaa eikä siis ollut ylikuumenemisesta kyse. Googletin ja löysin että RAM kampa viallinen niin tekee tuollaisen virheilmoituksen. Olisiko Ram sitten viallista ja millä voin testata? Kampana yksi Micro-One 256mt 400Mhz. Voiko olla kyse viruksesta? Tarkastan F-Secure 2005, mutta ei näyttäisi olevan mitään... Edit: koneessa oli monta ohjelmaa auki juuri ennen buuttia
Mulla tuli just sama juttu.. aina tuli ennen tota aika usein mut vaihoin muistin niin ongelma hävis..
Joo kaikki päivitykset kyllä ladattu. No pitää tuo muisti testata joskus.. ja jos tulee vielä ongelmia niin otan taas yhteyttä
Kuulostaa tutulta, mun kone antaa silloin tällöin käynnistyksen jälkeen tota suunnileen samaa herjaa vaikka kone olis sammutettu ihan oikein ilman mitään ongelmia. Muistit on testattu ok ja kone toimii muuten suunnilleen oikein (siis niin kuin microsoftin tuotteet yleensä toimii). Oliskohan päivityksen mukana tullut jotain mikä ei toimi ihan oikein? Onko jollain parempaa tietoa?