Järjestelmän kokoonpanosovellus

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by skaaresv, May 7, 2010.

1. skaaresv

skaaresv Member

Trophy Points:
    16
    Kun avasin koneen tänään avautui ikkuna, jossa oli otsikko "Järjestelmän kokoonpanosovellus. Windowsin käynnistysvaihtoehtoja on muutettu Järjestelmän kokoonpanosovelluksen avulla. Järjestelmän kokoonpanosovellus on diagnostiikka- tai valikoiva käynnistys -tilassa. Tämä viesti näytetään ja sovellus suoritetaan jokaisen Windowsin käynnistyksen yhteydessä. Käynnistä Windows normaalisti ja palauta tehdyt muutokset valitsemalla Yleistä välilehdessä Normaali käynnistys.

Eilen olin yhteidessä Helpsonin puhelintukeen, koska minulla oli vaikeuksia saada juuri asennettu laajakaista toimimaan. He ottivat etäyhteyden koneseen, joten heidän toimistaan tämä ilemeisesti johtuu, koska itse en ole tehnyt mitään muutoksia.

Voitteko auttaa ja kertoa, mistä löydän Yleistä välilehden, jossa voin tehdä muutoksen. Kitos jo etukäteen!

Last edited: May 7, 2010
  2. beget

beget Regular member

Trophy Points:
    28
    Jos Helpson teki koneellesi muutoksia korjatakseen sen, älä nyt ihmeessä mene palauttamaan asetuksia alkuperäisiksi. Valikoiva käynnistys -tila tarkoittaa sitä, että käyttäjä on tehnyt omat valinnat käynnistyksen suhteen, eikä käynnistystä tehdä Windowsin valintojen mukaan.

Jossain noissa ikkunoissa oli muistaakseni kohta, mistä voit valita, ettei se näytä tuota ikkunaa käynnistyksen yhteydessä. Pistä vain rasti siihen äläkä mene muuttamaan muita asetuksia.

3. skaaresv

skaaresv Member

Trophy Points:
    16
    Kyllä siinä ikkunassa tosiaan oli se kohta, johon voin laittaa sen täpän. Kannattaa näemmä aina kysyä. Kiitos kovasti sinulle!

Share This Page