Elikkäs... Mulla oli tuo Battlefield 2 asennettuna ja kaikki ok.. Sitte hommasin normaalisti ton 1.4 päivityksen... kaikki toimi normaalisti... Sitte ostin Special Forcesin... piti sitte hommata se 1.4 uudestaan... oon asentanu pelin pariin kertaan uudestaan ja päivityksenki ladannu eri paikoista, mutta aina ku avaan sen päivityksen asennusohjelman, tulee viesti "You must have Administrator privileges to run Setup" Sitte kävin kattomassa ohjauspaneelista ni mulla on ne pirun oikeudet... Eipä toimi silti... mitä tehdä?? :'(
On nyt hieman kaukaa haettu mutta... Luo uusi tili ja anna sille järjestelmän valvojan oikeudet. Loggaa sisään tuolla tilillä ja koeta asentaa uudelleen.
Juu kyllä tämä nyt toimii... en kyllä käsitä miksi se juuri tuossa asennuspaketissa valitti niistä oikeuksista... oon sen jälkeen vaikka mitä asennellu omalla käyttäjällä mutta nyt tosiaan toimii tuo Patchi... kiitos
Noista oikeuksista se on valittanut joka pätsissä jollekkin. Ihmetyttää kyllä edelleen tuo ääkkös-ongelma. Kyllä niitä ruotsissakin piisaa.. Ja tervetuloa Anthero foorumille.
Jep kiitos kiitos... oon täält aina löytäny apuu vaan googlel hakemal ja nyt aattelin itekki reggaa et voi kysellä jos ei ko. ketjua löydy...