Kun minä käynnistän tietokoneeni jossa on windows 98, tulee vähän ajan päästä Microsoftin rekisterin tarkistus ruutu missä lukee: Windows löysi virheen järjestelmätiedostoistasi ja palautti uudehkon varmuuskopion tiedostoista korjatakseen ongelman. Käynnistä tietokone uudelleen painamalla ENTER... Mitä tällaisessa tilanteessa pitää tehdä??
Jos tuo tulee jokaisella käynnistyskerralla, niin taitaa ainoa keino olla windowsin uudelleen asennus.
Vikasietotilaa voi myös kokeilla jos sitä kautta pystyisi selvittämään ongelmien lähteen tai palauttamaan toimivamman rekisterin.
Biosssin latautumisen jälkeen, eli juuri ennen windowsin käynnistystä painella muistaakseni F8 nappia.. Ainaki XP toimii..
Voiko windows 98:in saada netistä ilmaiseksi ja jos voi niin voiks sen asentaa vaikka ei pääse työpöydälle?
ei minun tietääkseni laillisesti mutta warettamalla saisi mutta luulen että siinä on aikalukko eli se toimii waretetulla versiolla ehkä viiko pari ja sit se voi tiltata ainakin kaverille tapahtu niin xD