http://www.aijaa.com/v.php?i=4393678.jpg Kuten otsikko sanoo, onko järkevä paketti? Ja kysyisin virtalähteestä, että onko riittävä? EDIT: Huomasin just että koteloja ei ole saatavilla vielä pitkään aikaan, olisko ehdokkaita nykysen tilalle?
itse ottaisin p6t emon, 2x 260gtx sli:hin ja menisin emon integroidulla äänikortilla, ellei sinulla ole kunnon kajareita/kuulokkeita, jos logitechit niin käytä 140e johonkin muuhun...
Ihan fiksu on paketti, itse lähtisin kyllä säästölinjalle. P6T on tarpeeks hyvä emoksi ja näyttikseksikin kävisi esimerkiksi GTX285. Äänikortti on jokseenkin turha erillisenä, ellei koneesi ole ainoa steoreosettisi, ja vielä hyvillä kajareilla varustettuna. Koteloksi suosittelisin tuohon hintaluokkaan antecin p182:ta.
Emoksi P6T SE, näyttikseksi HD4890 poweriksi Corsair HX520 ja kopaksi Antec P183. Jos joskus tehot loppuu näyttikseltä niin ostat vaan toisen rinnalle.
Jos P6T on tarpeeks hyvä emoksi, onko se pelkkä P6T vai jokin muu versio siitä? Ja entäpä MSI:n Eclipse SLI? Näyttiksistä sen verran, että mieluiten parhaimmistoa, GTX 295 on toinen ehdokas, 2x260:sta en tiiä mistä kaupasta löytyy se, ja muut komponentit sekä koneen kokoaminen. 285:ta en välttämättä haluaisi, mieluummin 2xHD4870, tai GTX 295 tai edellä mainittu 2xGTX260. Audio puolesta, kone tulee olemaan ainoat stereot, joten tulevaisuuden takia haluaisin siihen parempaa äänikorttia. Kajareista en tiedä mitkä olisivat parhaat, mutta ne ei ainakaan tule tähän pakettiin, on valittuna näyttö jossa riittävät kajarit. Joskus tulevaisuudessa siirryn parempiin kajareihin, ei sitä rahaa loputtomiin riitä. EDIT: Kokille tiedoks, että itseltäni ei ainakaan löydy tarvittavia taitoja toisen näytönohjaimen lisäämiseen. P6T SE saattas kelvatakkin.
P6T SE on hieman halvempi kuin P6T ja eroa ei ole muutakuin P6T tukee 2 tai useampaa Atin tai Nvidian näyttistä kun taas SE tukee vain 2 tai useampaa Atin näyttistä. Ja 2xGTX260 tarkoittaa GTX260 SLI kokoonpanoa. Ei toisen näyttiksen laittaminen ole hankalaa Google auttaa tuollaisissa asioissa
Todella paljon kiitoksia selityksestä P6T ja SE:n välillä, se vähä ihmetyttikin. Mutta onko muka toisen näyttikse siis ihan idioottivarmaa hommaa, koska mun käsityksen mukaan semmoseet hommat ei ihan mulle oo tehty. En nimittäin viittis mennä ronkkimaan konetta enää sen kokoamisen jälkeen, ihan varmuuden vuoksi (kokemus tietokoneiden kokoamisesta täysi nolla).
Ei opi jossei koskaan kokeile kyllä googlesta ja täältä saa aika hyvää ohjeistusta mitä tehdä. Ja ei siinä kyllä mitään pitäisi pystyä tuhoamaan ellei käytä ylimääräistä väkivaltaa.
Selvä... Tällä "ilman ylimääräistä väkivaltaa" tiedolla koitan valmistautua henkisesti sitten siihen tulevaisuuteen.
Tulipa muuten mieleen että ei tällä kotelolla mitään tekisi? http://www.aijaa.com/v.php?i=4394292.jpg
äläny tyhmä osta tuolta näyttistä, jos 424e maksaa kun pixmaniasta saa saman kapineen alta 300e. mut se on vaa iha IMO
Ääni lähtee täältäkin Antecin suuntaan, vaikka hintavalta tuntuu tuo kotelo mutta luultavasti täysin sen rahan arvoinen. Katselin myös itse tuota Zero 2:ta, mutta jätin sen pian pois, koska mielestäni tuollainen kotelo ei hirveästi ääniä pitele + tuossa ei kuulemma helposti saa johtoja (ei siis cable managementtia)..muutenkin on jo rei'itetty valmiiksi kuin mikäkin reikäjuusto konsanaan NZXT:n kopat taitavat korostaa tuota esteettistä perspektiiviä enemmän kuin itse toiminnallisuutta, jossa ääni menee kyllä Antecille (näin puhuu tyyppi jolle tulossa NZXT:iä ). Ei sillä että nuo nyt mitään huonoimmasta päästä olisivat..täytyy vaan valita toiminnallisuuden/näön väliltä.
Ja juuri sen takia, että en tuijottele koteloani enkä halua leveillä hirveillä joulukuusivaloilla, pidän Antec Performance One Seriesin hillitystä tyylikkyydestä ja toimivuudesta. Ledeihin kyllästyy 2 päivässä kun taas hiljaisuutta ja toimivuutta arvostaa aina.
Tuota äänikorttia et tarvitse ellet omista yli 1000€:n kaiuttimia ja helvetin kalliita kaiutinkaapeleita. Ja silloinkin sen hyöty on minimaalinen. Säästä ne rahat ja osta hyvä vahvistin.