Eli aina kun yritän mennä johonkin hubiin minulle tulee ilmoitus: Your shared files is too small tai jotai ton tapaista. Mistä tämä johtuu? Enkö siis saa ladattua enää mistään siel mitään vain sen takia ettei minulla ole tarpeeksi jaettavia? Ennen olen kylläkin saanut ladattua juttuja sieltä eikä ole mitään valitteluja tullut... Viisaammat auttaakaa!
Eli sulla ei oo tarpeeksi tiedostoja jaos. Hubin pitäjät monesti nostavat näitä jakorajoja joten käyttäjien on myös nostettava jakoja jotta pääsisivät takaisin samalle hubille. Julkisella hubilistalla lukee aina ks. hubin jakoraja ja se on minimi. Tarkista oma jakosi asetuksista kohdasta sharing ja katso onko se lähelläkään hubin minimirajaa.
no mitenkäs minä sitten saan sitä lisää? siis niitä juttuja mitä on jaossa? Jos mulla ei kerran ole enempää ni mitäs sitte?
Sitten vaan etit netistä jotain laillisesti jaettavaa (esim Linuxin clienttejä)! Jos ei ole tilaa niin se on sitten huonompi juttu!
Tai jos vaikak etsisit hubin jolle jakosi riittää. Katsot sieltä hubilistasta, useammallekkin hubille taitaa raja olla esim. 1 giga.
Pitäskö sun Yames edes pikkasen pienentää tuota kuvaa? Meinaan että on jo vähän hyvän maun rajoilla...