jakamisen kanssa ongelmia

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by katjus, Sep 13, 2007.

1. katjus

katjus Member

Trophy Points:
    11
    Siis ongelma on, että mun nettiliittymällä ei ole mahdollista jakaa mitään, niin onko mahdollista ladata torrentteja millään ohjelmalla jakamatta ite samalla jotain? dc++ lla voi ladata, tiedän sen, mutta se on muuten paljon hankalampi käyttää kuin nuo torrentit, eikä sieltä taho löytyä mitään jos ei ite voi jakaa mitään..

2. Afterlif

Afterlif Guest

Ei sun oo pakko jaakaa millän ohjelmalla mitään.
    Käytä vaikka UTorrent ohjelmaa, siinäkin esim se jakaa samanaikaa sitä samaa tiedostoa mitä lataat, sit kun on ladannut niin poista vaan sen torrentin, jos jätät torrentin niin se jatkaa sen jakamista muille.

Mullakin on DC++ eikä se ole mitenkään hankala käyttää, helposti lataan elokuvia tai musaa ym.. enkä koskaan ole jakanut mitään. =)
    pitää vaan löytää sellanen hubi mis ei tarvii jakaa.

3. katjus

katjus Member

Trophy Points:
    11
    niin se ongelma nimenomaan onkin se että en saa jakaa missään välissä yhtään mitään, kun mulla suljetaan muuten liittymä. en siis edes yhtä aikaa ite imuttaessa.. mutta vissiin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tuo dc..

4. Armer

Armer Member

Trophy Points:
    16
    Siis hieman outoa jos ei liittymä salli ulospäin suuntautuvaa liikennettä liittymästäsi. Millainen operaattori sellaista tekee?
    toisaalta olen kuullut että joskus on saatu varoituksia liian korkeasta ulospäin suuntautuvasta liikenteestä. Kun eihän operaattorit voi edes kieltää ihmisiä perustamasta vaikka omaa palvelintaan nettiyhteydellään.

5. Fidelaar

Fidelaar Regular member

Trophy Points:
    26
    Jos todella kieltävät ja rajoittavat, vaihda operaattoria. ja kerro toki mikä operaattori tuollaista harrastaa.

ellei sinulla ole sitten koko taloyhtiön kesken jaettu liittymä.

Last edited: Sep 14, 2007
  6. katjus

katjus Member

Trophy Points:
    11
    niin siis mulla on opiskelija-asuntosäätiön nettiliittymä, enkä halua vaihtaa koska tuo on ilmainen.. en tiedä miten, mutta jotenkin ne seuraa mitä sillä tekee ja on viikon nyt netti kiinni jakamisen takia..

7. Armer

Armer Member

Trophy Points:
    16
    Opiskelija-asuntojen netit ovat asia erikseen siinä kun kaistan omistaja on tuo opiskelija asuntojen tarjoaja. He saavat määrätä mitä käyttäjät tekevät kaistalla.

Voisin sanoa, että lataamiset on ladattu. Tietysti voit kokeilla ladata torrentilla ja pakottaa se lähetys 0 kt tai jonnekin 5kt jolloin ulospäin suuntautuva liikenne on minimaalista.

Kun itse kokeilin pikaisesti niin ainakin azureuksessa lähetyksen voi pakottaa 1 kt.

Share This Page