Eli eilen illalla huomasin ettei subbari lähde enää päälle, ei auta vaikka kytkee autosta on- asentoon. Olisko tuolla subin sisällä jonkinlainen sulake? subbari 2.5v vanha ja 2 vuoden takuulla joten tuskin korjaavat enää takuuseenkaan. Kannattaako lähteä itse fiksaamaan vai raahata suosiolla korjaamolle?
ottaen huomioon että takuu aika on mennyt umpeen, itse ainakin avaisin ja vilkaisisin sitä ennen huoltoon vientiä. subbarin rakkenne/tekniikka ei kuitenkaan ydinfysiikan tutkintoa vaadi
Itsekin lähtisin ensin kyllä itse availemaan ja katsomaan näkyykö mitään erikoista. Kuten munkki666 sanoi, niin subi ei kuitenkaan kovin monimutkainen kapistus ole.
Siellä on vahvistimessa muistaakseni lasiputkisulake. Vahvistimen ruuvit auki ja tarkistus, ei kummoinen homma.
Itsellä samanlainen kolme vuotta vanha subbari joka ei pelitä kuten pitää. Ennen muuttoa viime syksynä toimi täydellisesti. Nyt siis saa virtaa mutta bassottaa hyvin laimeesti, sitä tuskin kuulee mutta kädellä tuntee pienet värähtelyt. Tänään käyty liikkeessä testauttamassa heidän laitteiden kanssa ja sama juttu, ei pelitä. Joten piuha ja vahvistin on suljettu pois. Takuutahan tässä ei ole eikä olisi halua maksaa hirveesti huollosta kun uuden saisi vajaalla 200 eurolla. Kiitollinen avusta!