java alustan korjaus?

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by hemmpppa, Jan 5, 2008.

1. hemmpppa

hemmpppa Member

Trophy Points:
    16
    onko mahdollista korjata itse jos ei niin paljon sen korjaus maksaa? Kuinka vakavasta viasta on kyse? miten vaikuttaa puhelimeen ja sen toimimiseen, voiko koko puhelin hajota tuon vian takia?

2. Hmmmh

Hmmmh Regular member

Trophy Points:
    26
    Mistä olet päätellyt JRE:n olevan rikki?
    Mikä puhelin?

Seuraksena tuosta on ettei mikään Java-ohjelma toimi. Se voisi ehkä olla jotenkin osittainkin vialla, jolloin joku ohjelma voisi osittain toimia, mutta aika epätodennäköistä. Sinne pitäisi ajaa uusi ohjelmistoalusta, jonka mukana myös JRE tulee. Joihinkin puhelimiin voi ajaa itse uudet softat, mutta etenkin halvemmat mallit joutuu viemään huoltoon.

3. hemmpppa

hemmpppa Member

Trophy Points:
    16
    Mulla on tollanen sonyericssonin W910i. siinä ei toimi pelit ollenkaan eikä pääse pelit- tai sovellus kansioon, eikä pysty asentamaan java pelejä. tulee aina et "Toiminto epäonnistui". mistä/miten saan uudet alustat itse ja kuinka kallis on sit toi korjaus?

4. Hmmmh

Hmmmh Regular member

Trophy Points:
    26
    Tietääkseni tuota puhelinta ei pysty itse softaamaan (joku joka tuntee Sony-Erkit paremmin voi ehkä vahvistaa), joten huolto edessä. Kannattaa kysyä sitä hintaa sieltä huollosta.

Ei tuosta voi välttämättä päätellä, että JRE olisi rikki. Vika voi olla monessa muussakin paikassa.

Share This Page