Olisko keinoja miten firefox 1.0.4 kanssa saa toimimaan jonkin jre:n? Mandriva 2005 LE firefox 1.0.4 jre-1_5_0_01 Olen kahlannut läpi mozillan ohjeet, sunin ohjeet ja muutamia englanninkielisiä foorumeja tuon asian tiimoilta, vaan ei niillä ohjeilla toimi. Ilmeisesti jotakin olen ymmärtänyt väärin kun Firefox vaan herjaa että plug-in puuttuu. Jos joku osaisi taivuttaa rautalankamallin?
Mitäs olet yrittänyt tehdä? Kun olet asentanut javan, laitat symbolisen linkin .mozilla/plugins hakemistoosi jre:n plugin hakemistosta. komento minulle meni näin: ln -s /usr/local/jse50/plugin/i386/ns7/libjavaplugin_oji.so /home/käyttäjä_tunnus/.mozilla/plugins/libjavaplugin_oji.so Tuon voi kai tehdä jotenkin myös kaikille käyttäjille, mutta ei ole tarvinnut joten en tiedä miten.
Kiitos Joskus se vaan on niin vaikeaa Asennusohjeissa neuvottiin tekemään tuo symbolinen linkki hakemistoon jonne firefox on asennettu ( esim. usr/lib/mozilla-firefox/plugins). Ehkä sillä keinolla saa (jotenkin) javan toimimaan kaikille käyttäjille.