Mulla on koneella java JDK 6 update 22 mutta siltikää java pelit ja .jar tiedostot ei susostu pelittään. Oon yrittäny poistaa sen ja asentaan uuden mutta sekään ei oonnistu, tulee teksti: "Error 1723. There is a problem with this windows installer package. A DLL required for this install to complete could not be run. Contact your support personnel or package vendor." Mitä mun pitäis tehä?
Eli yritä poistaa kaikki Javaan liittyvä, ja asentaa sitten uudestaan. Joskus voi olla tarpeen poistaa Java väkisin.
Tein ohjeiden mukaan mutta ohjauspaneelin kautta java ei siltikään poistu, ja uutta ei pysty asentamaan päälle tulee sama teksti "Error 1723. There is a problem with this windows installer package. A DLL required for this install to complete could not be run. Contact your support personnel or package vendor."
Niin, mainitsin myös että joskus voi olla tarpeen poistaa Java väkisin (linkissä ohjeet). Teitkö ne myös?
No jos todella teit kaiken, niin uuden pitäisi kyllä asentua (testattu useasti tositilanteessa). Laataapa varmuuden vuoksi Javan asennuspaketti uudestaan.
Huoh, joka asia pitää näemmä yksitellen kysellä: siis mikä Java-ohjelma? Jokin selaimessa toimiva? Osoite? Tuli mieleen, ethän asentanut 64-bittistä Javaa? Se ei näet toimi 32-bittisissä selaimissa...