Javascript -kannattaako estää kaikilta?

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by bb10, Nov 30, 2010.

1. bb10

bb10 Regular member

Trophy Points:
    26
    Tuo on työlästä joka sivulla sitten klikata salli ja jopa monta eri kertaa.

Miten hoidatte asian?
    Tosta Scriptistähän toitotettiin joku kuukausi sitten että äkkiä kaikille semmonen.

kokeilkaapa klikata ISS:n avoimet työpaikat jotain työpaikkaa niin tuli joku ihme varoitus scriptistä ei ole mistään sivuilta ennnen tullut vaikka olen "sallinut" kaikki?

2. tukis

tukis Guest

Jos käytät IE-selainta, mene Internet-asetuksiin (Internet Options) ja laita suojaus-välilehdeltä Internet-vyöhykkeeltä (klikkaa Internet-kuvaketta) joko oletustaso (jollet tarvitse mukautettuja asetuksia) tai mukautettu taso -> valitse "Salli aktiiviset komentosarjat" -valinta (sinulla on nyt ehkä valinta "Kysy vahvistus" valittuna).

Jos haluat että Javascript ei ole kaikilla sivustoilla päällä, voi myös lisätä sivun luotettuihin sivustoihin, jolloin sen asetukset tulevat sivulle voimaan. Silloin luotettujen sivustojen asetuksissa pitää myös olla sallittuna ko. ominaisuus.

https://cinereus.stat.fi/ya30/Html/faq_fi.html
    http://support.microsoft.com/gp/howtoscript

3. Pihlis12

Pihlis12 Active member

Trophy Points:
    66
    Jos kyseessä on yksi sivusto niin mitä järkeä on muuttaa selaimen asetuksia sen takia? Vai onko ISS se tärkein sivusto missä käyt? Itse olen aina käyttänyt selaimia javascriptit päällä ja mielestäni jos virustorjunta ja palomuuri on kunnossa on surffaaminen turvallista.

4. bb10

bb10 Regular member

Trophy Points:
    26
    selaimeni on firefox.
    kuulepas jos otan estä javacsript kaikilta esim tältä sivulta niin pitää klikata asetukset (O) sta
    salli
    afterdawn com
    afterdawn fi
    afterdawn net
    ja mitä vielä että sivu latautuu kokonaan.

eli ONKO HELPOMPI SITTEN NIIN ETTÄ SALII KYSEISELLÄ SIVULLA KAIKILLE?
    joka tapauksessa joka sivulla on sitten klikattava tämähän hidastaa seurffailua täysin, ja mistä tietää mille sivulle ei salli?

tuli tuon ISSn lisäksi tänään jostain kilpailusivulta sama

5. Pihlis12

Pihlis12 Active member

Trophy Points:
    66
    Itse surffaan FF:llä ja en ole rajoittanut javascriptejä mitenkään. Itse en tuolla sivustolla mitään ilmoitusta saanut.

Last edited: Dec 1, 2010

Share This Page