Jedi Academy ongelma.

Discussion in 'PC:n pelit' started by Tikkuneq, Aug 12, 2006.

1. Tikkuneq

Tikkuneq Regular member

Trophy Points:
    26
    Pleaan ihan normaalisti, sittenkun pitää mennä hoth kentään (se obiwan juttu) :D elikkä se on kenttä mikä tulee automaattisesti sen luken puheen jälkeen, sitten otan aseet ja painan begin game ja peli sillai pysähtyy ei tapahdu mitään ja se menee menuun ja tulee ilmotus:

mitäs tekisin ettei käy noin?

ja toinen juttu on joskus että jos vaihtaa asetuksia tulee: jamconfig.cfg cannot write tai jotenki tollai.

Last edited: Aug 12, 2006
  2. Tikkuneq

Tikkuneq Regular member

Trophy Points:
    26
    tää juttu toistuu kaikissa kentissä missä on joku atst tai joku ajoneuvoo niin tulee toi eikä voi pelata, esmi. menee multiplayerin hoth siegee niin siellä tulee toi juttu :S

3. Tikkuneq

Tikkuneq Regular member

Trophy Points:
    26
    eikö kukaa voi auttaa?

4. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Oletko jotain modeja asentanut peliin?

5. elpeevee

elpeevee Member

Trophy Points:
    11
    tuota tuota minulla on sama onglema tuossa mp. mutta se ratkeaa aina kun
    päivittää sen pelin eli kannattaa kokeilla hankkia uusin päivitys siihen niin se voi auttaa jonkin verran, mutta jos ei auta niin asenna peli uuvestaan ja pistä tallenukset talteen :)

6. elpeevee

elpeevee Member

Trophy Points:
    11
    eikö jaa enpäs kattonnu tuota erroria kunnolla. tuo viittaa siihen että sää oot lataillu ilmeisesti ite kaikkia hommia tuohon peliin joten sun pitää jotain turhaa poistaa mitä ei tartte. koska esim itse olen lataillu skinejä ja muita ja sitte jos sielä on liikaa tavaraa niin se ei toimi ja tulee tuollanen errori tai jokin vastaavan lainen. mutta mutta kokeile kummiskin sitä päivitystä se on muutenkin hyödyllinen ja sitten vielä jos on jotain turhia modeja lataillu niin ne poistat.

7. Tikkuneq

Tikkuneq Regular member

Trophy Points:
    26
    mitä modeja? on mulla JA + 2.3 mut se on multiplayeriin ja se pitää eka ladata sillai jännästi et tulee käyttöön enkä oo ladannu ja silti tulee. oon ladannu mappei kyllä, eikä se pitäis vaikuttaa. :S

testannu asentaa pelin uudestaa iha kokonaa, ja myös sillai et saveen savet :D

päivitetty on joo no testaan nyt jotain, auttakaa ny joku jos osaatte

Share This Page