Elikkä nurkassa pölyyntyy jenkeistä kaverin tuoma Full Spectrum Warrior ja omistan vaan suomesta ostetun xboxin.... saakos tuon jenkkipelin toimimaan jotenkin tuossa minun boksissani? Kaveri toi samalla muutamia muitakin pelejä, jotka kuitenkin toimivas (?) vaikka niissäkin lukee levyissä ja koteloissa ntsc ....ota tuosta sitten selvää
pitänee modata tai softamodata ja käsittääkseni softamodauksessa tarttis jonku ohjelman siihe hommaan
Joudut joko asentamaan modpiirin tai softamodaaman sen boxin. Tec Dubelilta saat vastaukset kysymyksiisi kun jaksat hakea. http://www.tdubel.com/
Jaajaa Toi softmodaaminen kuulostaa sinänsä aika houkuttelevalta mutta mahtaakohan toimia Thomsonin asemassa Samsung Plaeomax dvd+r levyt? :S taino ei sillä kyllä sinänsä ole niin paljon väliä jos kovalevyn vaihdan... olis vaan tarkotus päästä mahdollisimman halvalla mutta oikea kysymykseni on siis, että tarvitseeko mulla tosiaan olla 007 agent under fire tai mechassault peli?? kun en oikeen viitsisi sen takia moista hankkia...
Jos softamodaat niin halviten (ilmaiseksi) pääset hotswappaamalla sen xboxin kovon PC:hen (Tdubelilla on ohje). Mut ite en oo saanu hotswapattya vaikka kaikki konstit yritin ja kahella eri koneellakin vielä.
Nojuu... minulla on kannettava niin mahtaa tuo hotswappays olla vähän hankalaa :S mutta kaverin kaverilta löytyy tuo splinter cell ja saan kuulemma lainata, mutta se onki sitte toinen juttu, että miten mää sen tallennustiedoston sinne kovolle tungen :S