Moi vaan kaikille, Eli olisin kysynyt onko tämä kasattu kone hyvä oikeasti pelaamiseen?Eli että uusimmatkin pelit tulee toimimaan niinkuin pitääkin? http://www.jimmspc.fi/tuoteinfo/JIMM-MC2-PANTHER?pid=1314435728517
Hintaansa nähden aika laiska kone. Vertaa vaikka tähän pakettii, joka maksaa vähemmän, mutta siinä on silti paljon tehokkaampi näyttis:
Kiitos vastauksesta ja linkistä. Tuo vaikuttaa ihan hyvältä. Mutta mites kun itse en osaa kasailla konetta niin saako tuon esim. kasattuna Jimm`s pc-storelta? ja tuleekohan siihen paljonkin lisä hintaa?
Jimms laskuttaa kasauksesta aika huikeat 80€, mutta Lapstoresta ja Silent rigistä saa halvemmalla (30€/45€). Sen verran muutoksia tuohon Lapstoren pakettiin kannattaa tehdä, että vaihdat emolevyn Asrockin emolevyn ja Corsairin SSD-levyn.
Ok,kiitos tiedosta Laskin nyt sitten uudestaan paljon tuolla kokoonpanolla tulisi maksamaan niin,harmi että menee yli tonnin mutta en nyt vielä sulje pois tuota vaihtoehtoa...
Siis mitä laskit ja tulee yli tonnin paketti? Lapstoresta ostettuna tuo setti maksaa 880€ kasauksen kanssa + Win 7 64bit. Edelleen neljä kymppiä halvempi, mutta parempi mitä Jimmsin valmispaketti.
Juuh, oon sitten tainnut laskea väärin Mä yritin käydä äsken kattomassa tuon kokoonpanon pakettilaskurin avulla Lapstoren sivuilla mutta en löytänyt esim. tota samaa prossua. Mä en taida nyt osata varmaan etsiä noita komponentteja tai jotain... Olisko sulla mahdollisesti antaa uusi linkki?