Onko kellään kokemuksia noista konepaketeista, onko asiallisia yms? Ajattelin skipata osien valinnan ja muun, ja vaan ostaa valmiin paketin tuolta noin 1000 €.lla Niin ja miten noi toimitetaan? Olen saanut sellasen kuvan että ne on valmiiksi kasattuja ja asennettuja, johto seinään mallia. Ei mulle ole väliä onko kasattu vai osissa, mut olis kiva tietää.
Niissä Jimm'sin valmispaketeissa ei ole järkeä. Kannattaa sen verran panostaa että valitsee osat itse, niin tiedät 100% varmasti mitä koneeseesi tulee. Täällä on osaavaa ja avuliasta porukkaa, jotka ovat varmasti valmiita auttamaan. Kerrohan mitä tarvitset koneen lisäksi? Windowsia, näyttöä, näppistä, hiirtä yms?
Silent rigin tonnin pelikone, jos valmispaketti on pakko ottaa. Itse valkkaamalla saa tietty parhaat osat omaan käyttöön.
Kyllä noissa Jimmssin valmiissa konepaketeissa saattaa vähän hinnoissa ylimääräistä olla. Itse kasaamalla säästät varmaankin vähintään 100 euroa, ja sitten itte kasaamisessa on se "Valinnan vapaus"
Sama kun ajaisit taksilla sen sijaan että hankkisit oman auton. Onhan se helppoa mutta kalliiksi tulee.