Joo uusi kone on hakusessa ja olen tullu päätökseen että ostan Jimmsiltä Silent Gamer nimisen pelikoneen. http://www.jimmspc-store.fi/tuote/JIMM-SILENT-GA?t=false Mitä mieltä olette, onko kannattava ostos? PS. ei tarvii tulla valittamaan, että: ''Kokoa itse koneesi, saat paljon halvemmalla'', koska itse en todellakaan kokoa konettani.
Mutta saat enemmän tehoa halvemmalla. tuossa koneessa esim on. 8800gt, joka kannattaisi vaihtaa hd4850:aan. ja vaikka emolevyksikin p43/p45 piirisarjallinen. Ja eihän sun tarvitse sitä itse kootakkaan. kyllä liikekkin sen sulle kokoaa maksua vastaan. (Jimmsissä kokous maksaa 50e)
Ei sun ite tarvitsekkaan koota konettasi vaan voit sen kasauttaa liikkeessä haluamillasi osilla 50 euron lisähinnalla vaikka jimm´s pc-storessa Mikä sun budjettisi tarkalleen on, niin voitaisi antaa osaehdotuksia? PS. Mutta ei toi sun ehdottama kone mikään huonokaan ole
Kuten mainittu sun ei tarvi sitä itse koota, mutta voit silti valita osat itse: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/1622?classid=13 ja täten saada paremman ja juuri sellaisen konene kuin itse haluat. Tuolla onkin olemassa jo miljoona ja yksi 1000euron konepaketti-threadia, eli niitä lukemaan..
No joskus lyö sit uuden näyttiksen kiinni ku tolla ei enää pärjää. Mikä käyttis tohon sit? Vista Home premium 64bit?
jep. käyttikseksi Vista Home premium 64bit Mutta kannattaa kyllä ite kasata osat ja kasauttaa liikkeessä, eikä ostaa tuota sun mainitsemaa pakettia Sanot vaan budjetin, niin me kasataan sulle kone mitä turhaa joskus ostaa kun nyt saat sen paremmman näyttiksen ja kaikki muut osat halvemmalla kuin toi sun ehdottama paketti maksaa
Ei kannata ostaa tuota silent gameria, saat edeleenkin itse kyseiset osta halvemmalla vaikka sen kasauspalvelun avulla, ajaa saman asian kuin valmispakettikin. jos paukkuu jo yli budjetin niin toinen näytönohjain pois.
ei se tarjous kuitenkaan vastaa sitä, mitä saat kun käytät sitä kasausta... tuosta ylempää postaamastani kuvasta otat toisen näyttiksen pois niin hinta on 1040e, ja asennat windowssin itse niin säästät sen 30e, hintaa tällöin noin 1010€.
Jep älä nyt ihmeessä tuota valmista osta siinä on 8800gt, joka on ihan OK, mutta hd4850 on parempi ja saat muutenkin niin paljon paremman koneen kun kokoat itse komponentit ja annat liikkeen kasata 50e maksua vastaan!
Tällänen ehdotus vieläpä minulta, että http://www.tehokaskone.net/ArnadaSilent.html Hintaa on 869€ ja kokoonpanoon kuuluu HD4870 näytönohjain, kuten tällä foorumilla ollaan jo useaan kertaan mainittu. Suorituskyvyiltään saannut hyvin suosiota. Sitten vielä Arnada Bronze laajennus paketti, jossa mukana Windows Vista Prem. /Xp Home Logitech Näppäimistö Logitech Kaiuttimet BenQ Hiiri Yhteishintaahan tässä paketissa on 999€ Sulle taitaapi jäädä tästä vielä 1€ vaikkapa bussilippuun > Näin sinun ei tarvitse alkaa miettiä, kasauksista. Käyttiksen asennuksesta tai takuista ym... Koneen lisäksi komponenteissa vielä maahantuojan antamat takuut jotka jopa 3vuotta! Koneesta sulle siis iloa irti ja pitkään
no jos ton deee:n kasaaman koneen hankit niin kannattaa laittaa koteloon tuuletin eteeen imeen ilmaa koteloon, koska käsittääkseni siellä sellaista ei ole, paitsi ala osassa on 120mm flekti joka vain imeen ilman päin poweria.. ja SpeedUp:in näyttämässä koneessa on muisteissa elinikäinen takuu.