Hei, Kysymys jimm's kaupan valmiiksi kasatuista pelikoneista. Ovatko millään tavalla kilpailukykyisiä jos verrokkina olisi itse valitut osat jne. https://www.jimms.fi/fi/Product/Sho...old-1070/jimm-s-gamer-gold-1070-pelitietokone Tuollaista olen katsellut, saako samalla rahalla parempaa rautaa pöydän alle. Kiitos!
Itse valituilla osilla ei tule niin paljoa halvemmaksi kuin tuo, ainakaan oman mielipiteen mukaan - Hardwariumista valmiiksi kasattuna jokseenkin samoilla komponenteilla tulisi hinnaksi 1647, jos itse kasaisi ja asentaisi käyttöjärjestelmän saisi tuosta vielä tiputettua noin sadan euron luokkaa olevan summan.
Miksi perrrhana ei mainita esim. virtalähdettä? Onko ssd joku Kingston V300... Cooleri on aikas rääpäle koska kerroinlukotonta prossua voi hieman käskyttää. Taitaa olla edelleenkin niin että itse valkkaamalla saa parhaimman lopputuloksen. Tuossa paketissa on ilmaa hinnassa.
Virtalähteestä voisi säästää 5 euroa nappaamalla 650W G2 - mallin. Muutenhan osat ovat ok ja tasapainossa. Mikäli joku vieroksuu "röpöpohjaista" cooleria niin voisi napata tuollaisen ja antaa prossulle löylyä. Warmasti toimisi tuo wwallun ehdottamakin ok.
650 wattinen powerikin tosiaan menisi hyvin. Kolme vuotta lyhyempi takuuaika, mutta eiköhän nuo ihan yhtä kestäviä kuitenkin ole.