Nykyinen koneeni on menossa rikki joten ajattelin ostaa uuden. Olisiko tässä järkeä tai jotain mitä en siihen huomannut ottaa mukaan.
Melkein verratavissa tähän suurella kovalla ja kallilla joidenkin silmiä hivelevällä pelikotelolla, ylisuurella powerilla kokoonpanoon nähden.
Ruma mielestäni. Pena 4 ja integroitu näyttis ja pakettikone siinä ne heikkoudet muistia 2gigaa ei. Ei näyttistä muuten hyvä ja budjetti siinä 450e. Mikä tuossa minun paketissa oli vikana.
On näyttis, emolevyssä on integroitu 4250, jolla hoituu nuo sinun juttusi. Erillistä ei saa mahtumaan tuohon budjettiin tai se olisi huonompi. Sinun setin osat omasivat huonon hinta/teho suhteen. Komia kotelo, mutta osat tehottomia.
Jaa noh jos tuolla vaan cod4 mw2 ja cs pyörii niin hyvä sitte ja voihan siihen myöhemmin ostaa paremman näyttiksen. Kiitos tästä pistän tilaukseen ensi viikolla.
Tänään tuli. Ja bios ilmoittaa jotain muisteista. Nyt muuten puuttuu käyttis, no eiku waretusta vaan.
Nyt vissiin unohdin mainita että näyttää sekunnin, boottaa ja tekee samaa. Niin että vähän hankala lukea sitä tai ottaa kuvan. Saishan tuohan tuon xp:n.
Nyt sitten sain xp:n asennetuksi tuohon, mutta edelleen winee noista muisteista. Sain tuosta sen verran selville että siinä lukee "max memory is" jotain. E. Muuten toimii.
Suomi24 foorumilla moni käyttäjä sanoo että pelikoneen käyttis kannattaa olla 32-bittinen. Pitääköhän tämä väite paikkaansa? Eikös kaikki uudet/muutaman vuoden vanhat pelit tue 64 bittistä käyttistä? Ainakin minulla tässä Hp pöytäkoneessa toimii Flat out 1 ( Joka julkaistiin 5. marraskuuta 2004).
Väärin. 32-bit Windows tukee maksimissaan 3,2Gt muistia. Sulla voi olla vaikka 16Gt asennettuna, mutta Windows käyttää vain 3,2Gt eikä yhtään enempää. Kaikki vanhat pelit ei tue 64-bit käyttistä, mutta nyt mennään jo 90-luvun peleihin. Niille on simulaattoreita, esim. DosBox jolla nämä saadaan toimimaan myös 64-bit käyttiksessä. En näe mitään järkeä hankkia 32-bit käyttöjärjestelmää nykykoneisiin. Myöskin vinkkinä se, että 64-bit Windows 7 on sellainen josta kannattaa maksaa. Itse maksoin F-securen virustorjunnasta, sekä Win7:sta ja lopetin wareversioilla leikkimisen. Päätöstäni en ole katunut, enkä auta muutenkaan enempää wareversioiden suhteen.