Morjens! Tässä uutta konetta hommailemassa ja katellu noit et jos kasaisin ihan itse osista ja sit kattonu myös mm. jimmssin valmis koneita. Eli kysymys kuuluu, kannattaako mun mielummin ostaa kaikki osat erikseen ja kasata vai ostanko tollasen valmiin lootan? <- tommosta konetta oon vähä katellu. Jimssillä kuulemma mahdollista muuttaa valmiin koneen osia ihan oman maun mukaan, olisko se sit järkevämpi ratkasu? Kiitos jo etukäteen!
Ei mitään järkeä ostaa tuota linkkaamaas konetta. Samalla rahalla saat noin 102 kertaa paremman koneen. Täytä ekaks tuo kaavake niin muut voi auttaa järkevissä valinnoissa. Malli/esimerkkipohja konepaketin kysymiseen: Budjetti: 1000-1100€ Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä Käyttötarkoitus: Editointi ja kevyt pelailu Aiotko kellottaa?: En Mitä on jo valmiina?: 500gb sata kovalevy ja HD6950 näyttis Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): Bluray Koneen koko(ATX/mATX/mITX): mITX eli hyvin pieni Muuta huomioitavaa: -En halua ledejä, koneen tulisi olla hiljainen -Ssd kovalevy käyttöjärjestelmää ja muutamaa peliä varten
Voit kyllä laittaa ihan vaan seuraavaan viestiin se kaavakkeen. Eli ei tarvii kokonaan uutta ketjuu alottaa.