Jokin ohjelma käynnistymään "vaihtaessa käyttäjää"?

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Sebu92, Jun 26, 2007.

1. Sebu92

Sebu92 Active member

Trophy Points:
    66
    Eli haluaisin utorrentin käynnistymään joka kerta, kun painan joko käynnistä > kirjaudu ulos > vaihda käyttäjää tai yleisemmin windows + l.
    Minulle riittää, että se käynnistyy windows + L-näppäinyhdistelmästä, kun en ikinä käytä sitä valikon kautta. Ehdotuksia?

2. miles_

miles_ Guest

Sinun pitää joka käyttäjälle laittaa sinne Käynnistys (Käynnistä -> Kaikki Ohjelmat -> Käynnistä, tuonne sen laitat) kansioon se uTorrentin .exe tiedosto. Tai jos haluat sen uTorrentin käynnistyä kun painat Ctrl + L niin valitset sen uTorrentin tiedoston ja valitset Ominaisuudet ja sieltä Pikanäppäin.

3. Sebu92

Sebu92 Active member

Trophy Points:
    66
    Tiedän, miten ohjelma saadaan käynnistymään käynnistyksessä, mutta haluaisin juurikin windows + l:stä siitä syystä, että sitten kun lukitsen käyttäjäni eli vaihdan käyttäjää, utorrent käynnistyy tai jos on jo käynnissä, tulee etualalle. Tuolla tavalla ei voi windows + l:ää määrittää, windows vaan vaihdattaa käyttäjää.

Edit: Kiitos kuitenkin vastauksesta. Olisiko kellään toimivaa ideaa?

Last edited: Jul 5, 2007
  4. miles_

miles_ Guest

Saako uTorrentista laitettua "Always On Top" ? Ja "Start uTorrent when Windows Starts". TJV.

5. Sebu92

Sebu92 Active member

Trophy Points:
    66
    Syy itse siihen, että haluan sen käynnistymään, kun painan win + L on se, että usein laitan utorrentin pois päältä, kun olen netissä enkä muista laittaa sitä päälle kun lähden pois koneelta. Aina kun lähden pois koneelta, painan win + L. Joten aina, kun lähtisin pois koneelta, utorrent käynnistyisi. Ei minua haittaa, että onko se päällä vai taustalla, kunhan lataa.

Share This Page