ciao mä en kauheesti ole noihin peleihin perehtynyt ja harvoin tulee semmonen olo et pitäs päästä pelaamaan,mut nyt tuli semmonen olo ja tekis niin hirveesti pelaa jotain hyvää nettipeliä muita vastaan .jossa voisi myös olla se puhe ohjaus vai mikä olikaan(mut ei ole välttämätön) mut mä en tiedä mikä peli on hyvä ja en viittis sokkona lähtee ostamaan,joten tarviin teidän apua! kysymys kuuluukin et mitkä viisi nettipeliä on mielestäsi listan kärjessä? kiitos ja ciao
Americas Army on ihan hyvä netti räiskintä. Sitä ei tarvi ostaa sokkona vaan peli on täysin ilmainen. http://www.americasarmy.com Jos jalkapallo yhtään kiinnostaa niin Pro Evolution Soccer 5 on erinomainen, niin netissä kuin yksinkin pelattuna.
Riippuu paljolti oletko toiminna, urheilun... ym. faneja? Battlefield 2, sanoisin vastaan ja puoli vuotta vierähtänyt tämän parissa kyllästymättä. Tuntuu ettei tässä ole ikinä liian hyvä ja opittavaa löytyy
Jos et o aikasemmin pelannu, niin CS saattaa olla vähemmän hyvä ostos. Kannatan BF2:sta siinä tapauksessa. BF2 on monipuolisempi ja myöskin helpompi päästä sisään (CS puolella on helppo turhautua alkuun ennen kuin taidot karttuu). Aloittelijakin voi saada tuhoa aikaan vaikka ei olisikaan kummoisempi tähtääjä jos vahingossa sattuu oikeaan paikkaa tai tajuaa mitään sotataktiikan päälle - kaveria on kylkeen/selkään kivempi ampua kuin aseen piippuun.
oon samaa mieltä v-kos:en kanssa, americas army on mielestäni paras nettiräiskintä peli netissä, ja onneks on ilmainen
kiitoksia kaikille vastanneille. olen kyl enemmän just ton räiskinnän puolella kun urheilun. mitäs olette mieltä toimisko toi bf2 mun koneella. allekirjoituksessa tiedot koneesta.
halpa ja hyvä: SoF2 Tosin vähän sama juttu kuin CS:ssä (=EI hyvä nettiräiskentä mielestäni ) - vanha peli=ne jotka pelaa ovat pelanneet jo pidempää=aluksi tulee luultavasti vähän "turpaan" ennen kuin taidot karttuu. BF2...ööö..juu noita todellisia tiimipelejä = todella hyvä keino saada hermot menee kuin kaikki µbernoobit tekee kaikkea kivaa = eli just mitä ei tiimijäsenenä pitäisi..tk, "mitä taktiikasta" ym.... Henk.koht. taidan kaivaa ton AA:n naftasta = latasin just uusimman koko paketin. Ei se niin pöllö peli ole + niin kuin sanottua ilmainen.
Käyt kaupastasta ostamassa Counter-Strike Anthology -nimisen pelin ja alat pelaamaan sitä. ( Yhdys sanat )
Ylivoimaisesti paras peli on Enemy territory. Ja ei tartte maksaa penniäkään, kun peli on täysin ilmanen. Mun allekirjoituksessa on linkki liittyen Enemy territoryyn.
Eikun COUNTER STRIKE OSTAMAAN!!! Ei maksa kuin 16€ ja ehkä vieläkin paras räiskintäpeli ;D Tai ainakin suosituin! ;D;D;D;D;D
Ootkos näistä CallOfDuty pelisarjoista kiinnostunu? jos hyvän räiskintä nettipelin ostaisin niin se olisi ehdottomasti CoD united offensive(joka on lisäosa ykköseen) tai CoD 2.. siinä on nettipeliä kerrakseen 8)