jonkun uuden windowns kaveri asensi tähän koneeseen,tässä ei toimi netti

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Simo92, Sep 22, 2006.

1. Simo92

Simo92 Guest

no moi!
    mun kaveri kokos mulle koneen ja sitten se asensi jonkun windowns vistan tähän se on englannin kielinen vissii joku beta2....tässä ei toimi vaa toi internet yhteys,voisko joku neuvoo mulle sen kuntoon?jostain drivers se vissiin puhuu....kaveri sano että toi on Verkkosovitin
    AMD PCnet-Home Based Network Adapter (Generic)että kerro tosta sitten afteriin kunse neuvo tän paikan mulle....en oikee osaaa näitten koneitten päälle mitää..tänne sitten päädyin.vaikuttaa ihan asialliselta paikalta.

2. Ysf

Ysf Active member

Trophy Points:
    68
    Sano kaverilles että asentaa siihen Windows XP:n.

Tuon Windows Vista on vielä testausvaiheessa, ajurituki on vähän mitä sattuu ja kaikki ohjelmatkaan ei saata toimia siinä ihan suoraan. Toisin sanoen kotikäytössä Vista on yhtä helvettiä.

3. Jake

Jake Active member

Trophy Points:
    66
    Olen samaa mieltä Ysf:än kanssa. Vistaan ei löydy vielä kaikille kokoonpanoille ajureita ja monet softat ei toimi siinä vielä. Itsekin kakkoskoneella olen sitä testannut ja aika huonolla menestyksellä.

EDIT: Netin kuitenkin sain toimimaan. Jotkut WinXP ajureista käy Vistalle.

Last edited: Sep 22, 2006
  4. Sakke88

Sakke88 Active member

Trophy Points:
    68
  5. Hz4

Hz4 Guest

No mitäs perkelettä!
    Ohhoh... kyl on lista kasvanu jonkin verran siitä mitä oon aijemmin kattellu:/ tossa on melkein kaikki mitä tartten. Mutta ei kyl mittään betoja tueta:)

6. Jake

Jake Active member

Trophy Points:
    66
    En kyllä suosittele Vistaa pääkäyttö järjestelmäksi, sen verran on kuitenkin ongelmia sen kanssa.

Share This Page