no moi! mun kaveri kokos mulle koneen ja sitten se asensi jonkun windowns vistan tähän se on englannin kielinen vissii joku beta2....tässä ei toimi vaa toi internet yhteys,voisko joku neuvoo mulle sen kuntoon?jostain drivers se vissiin puhuu....kaveri sano että toi on Verkkosovitin AMD PCnet-Home Based Network Adapter (Generic)että kerro tosta sitten afteriin kunse neuvo tän paikan mulle....en oikee osaaa näitten koneitten päälle mitää..tänne sitten päädyin.vaikuttaa ihan asialliselta paikalta.
Sano kaverilles että asentaa siihen Windows XP:n. Tuon Windows Vista on vielä testausvaiheessa, ajurituki on vähän mitä sattuu ja kaikki ohjelmatkaan ei saata toimia siinä ihan suoraan. Toisin sanoen kotikäytössä Vista on yhtä helvettiä.
Olen samaa mieltä Ysf:än kanssa. Vistaan ei löydy vielä kaikille kokoonpanoille ajureita ja monet softat ei toimi siinä vielä. Itsekin kakkoskoneella olen sitä testannut ja aika huonolla menestyksellä. EDIT: Netin kuitenkin sain toimimaan. Jotkut WinXP ajureista käy Vistalle.
Vistan beta 2:sen uudemmissa versiossa ja varsinkin rc1:ssä on jo melko hyvä ajuri tuki. ja http://www.iexbeta.com/wiki/index.php/Windows_Vista_RC_1_Software_Compatibility_List tuolta kannattaa katsoa mitkä softat toimii. monesti ohjelmat voi korvata jollakin toisella samanlaisella.
No mitäs perkelettä! Ohhoh... kyl on lista kasvanu jonkin verran siitä mitä oon aijemmin kattellu:/ tossa on melkein kaikki mitä tartten. Mutta ei kyl mittään betoja tueta