Jouluaiheiset tekstarit

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by toivo_86, Dec 2, 2008.

1. toivo_86

toivo_86 Regular member

Trophy Points:
    26
    Yritetääs kerätä tänne jouluaiheisia tekstiviestejä.

Tässä yks malliksi:

Joulu lähestyy kovaa vauhtia ja koska sinä olit meistä hitaampi lähettämään joulutoivotuksen, olet velkaa kolme jouluolutta, joulukalenterin, korillisen joulukarkkeja, joulupukin, joulukranssin, pari joululaulua, haleja, pääsiäismunan (jouluahan vietetään pääsiäiseen asti), pääsiäiskaljakorin ja 400 euroa ja baarikierroksen, jolla sinä tarjoat koko illan. Siinä olikin kaikki. Muista ettet voi lähettää tätä takaisin minulle, sillä minä ehdin ensin =)

Last edited: Dec 2, 2008
  2. OneMember

OneMember Active member

Trophy Points:
    78
    Tässä mitä tuli läheteltyä viimejouluna:

----------------------

Seuraa ikävä ilmoitus... Korvatunturilla oli eilen pienet pirtujuhlat. Tonttuja tämän takia sammuneina ympäri tuntureita ja muutamia putkassakin. Petteri-poro kateissa..Oli kuulemma lähtenyt jonkun hirven matkaan. Pukki on päässyt juuri putkasta tapeltuaan pakkasukon kanssa ja lähtee liikkeelle heti kun on ajokunnossa. Puhalsi vielä äsken promillen verran. Pukki voi siis olla vähän myöhässä. Kaikesta huolimatta HYVÄÄ JOULUA :)

----------------------

Älä soita minulle tämän viestin jälkeen! Mä en haluu puhuu täst puhelimes... Voidaan puhuu myöhemmin... Mun on pakko kertoa sulle yksi juttu... Mä en haluu et sä kuulet tän joltai muulta... Mä tiedän et sä suutut, mut mä toivon et sä et vihais mua tän takii...
    .
    .
    .
    .
    JOULUPUKKIA EI OLE OLEMASSA!
    Hyvää joulua.

----------------------

Jotku saa sen maaten. Jotku seisten. Jotku edestä päin. Jotku takaa päin. Jotku kotona, toiset kylässä... Mutta kaikilla se tuntuu yhtä hyvältä, kun saavat vuoden ensimmäisen joulutervehdyksen. Hyvää joulua! Lähetä tämä joulutervehdys kaikille, joista pidät, muuten tulee tuhma tonttu paskoo joulusukkaasi.

Share This Page