Tällä hetkellä Sandtrapsissa. En muista millo chapteri alko, mutta oon nyt siinä siltasähellyksen jälkeisessä tunnelissa. Ja peli vaan paranee...
hl2 kakkonen paranee kyl aina ku pääsee eteenpäin menin ite kolmessa päivässä läpi mut alotin jo uudestaa..
Joo,mutta peli oli kyllä helppo eikä siinä jää jumiin kyllä mitenkään.Paras pc-peli silti mitä on tullu pelattua tässä genressä.
Kyllä jumiinkin voi jäädä... ainakin minä. Olen CHAPTER 6 "WE DON'T GO TO RAVENHOLM..." kentässä. Eli siinä kun tullaan junaraiteita pitkin varasto rakennuksien luokse ja siellä varastossa on "omia" miehiä sotimassa vastustajia vastaan. Kun vastustajat saadaan tapettua, niin se yks mies käskee seuraamaan perässä sinne huoneeseen, josta hän avaa oven toiseen huoneeseen jossa on lisää omia miehiä. Tämä mies menee sisään, mutta jää seisomaan niin lähelle etten pääse sinne huoneeseen (vai tarviiko sinne edes päästä?). Vaikka olen etsinyt reittiä mistä peli jatkuis, mutta en vaan ole löytänyt... eli jumissa ollaan.. Jos joku muistaa kohdan ja viittis auttaa niin olisin kiitollinen
Ei nyt heti muista, mutta kai vaikkapa tuolta voi sen verran luntata. http://faqs.ign.com/articles/568/568483p1.html
Tässä on se kohta jossa olen, mutta en tajua tota CHAPTER 7 alkua... Eli kun tulen ulos sieltä varastosta, niin mitä mun pitää oikein tehdä/minne mennä? *Loading* Outside! Fresh air! Daylight! Black Headcrab! Kill the Black Headcrab, then follow the path. You'll encounter Combine Snipers, so watch out. Eventually, you'll find Combines with Pulse Rifles, so kill them for a new gun. Keep going, until you find a building on the left. Kill the Combines, and enter it. Inside, kill the Combines, and you'll hear a new part of the story. Eli is captured, and Alyx will ask you go help her, so she can free Eli from Nova Prospekt, a prison. Sure, why not? Some man will arrange a buggy for you, so grab the goodies and go outside. ------------------------------------------------------------------------------ Chapter 7: Highway 17 [HL.06.08] ------------------------------------------------------------------------------ Enter the buggy, and a big magnet will move you away. However, the magnet fails, and you'll land upside down, and take a bit damage. Leave the car and flip it over with your Gravity Gun. Enter it again, because Antlions seem to enjoy attacking you. Find the ships, and drive on the hill, right of them. Use turbo to jump over the ramp. Hooray! Follow the path. When you see a shack, you can explore a bit there for goodies. Continue through the tunnel. *Loading*
eli jos näät sen jeepin ja sen yläpuolella nosturin ni mee sen jeepin sisälle ja se nosturi nostaa sut...sisälle menee e näppäimestä.. sit lähet ajaan sinne minne vaan pystyy..sitä rantaa pitkin siis
mutta kuinka ton CHAPTER 6 pääsee ensin loppuun. Kun se yks mies jää siihen takahuoneen oven viereen haitoksi seisomaan, niin mitä siinä pitää tehdä?
en oikeen tiiä..mulla se menee ainaki perille asti.. mut koita tappaa se.. tai sit vaan lähet takasi päin et se lähtee seuraan ja sit yrität livahtaa välistä
Vaikuttas vähän siltä että sulla lopettaa tekoäly toiminnan. Onks sulla muuten virallinen ostettu versio tästä pelistä? Tekoäly ongelmia on kuulemma ollut piraatti versioiden kanssa. Kokeileppa syöttää konsoliin ai_disable 0 Tämän pitäisi auttaa tekoäly ongelmaan.