Noniin. tarttisin vähän apuja tässä kentässä, Displace. Pitäs hakkeroida joku läppäri mutta miten. tiedän kyllä missä se on mutta en pääse siihen käsiksi. Tai siis en osaa hakkeroida sitä Kiitos
Kerro vähän tarkemmin mitä siinä kentässä pitää tehdä ja tälleen. Oon kyllä pelannut tone pelin 2 kertaa läpi joten muistan varmaan jos tarkennat.
Retrieve the server access algorithm - Recover Displace's central server access algorithm by hacking the laptop of the executive in the meeting room or checking for a back-up in the training area. Access the central server in the server room - Access the central server to determine if Displace is complicit in Zherkezhi's possible crimes. Find a way through the R&D section. Don't Kill anyone - Displace must not discover that intelligence operations are active against them. Killing anyone during the mission will result in immediate mission failure. tossa noi edit: mulla on toi EEV vai mikä nyt onkaan, sen kans se hakkerointi kuuluu tehdä mutta miten ?
Sori, en vielläkään tiedä missä kentässä mennään Onko toi siis sellatteessa isossa talossa tai jossain...? Kun mä sekotan ekan ja kolmannen splinter cellin aina.
sen läppärin pystyy hakkeroimaan ikkunan läpi eev:llä vai mikä se nyt olikaan. Jos et itse hakkeroinnissa onnistu niin sitä on paha mennä neuvomaan.
Eikös toi haksorointi mennyt tolla EEV:llä tyyliin tähtää ja haksoroi. Ei siinä mitään kovinkaan ihmeellistä ole. Harmi, että en muista terkemmin tota tehtävää jotta vois antaa parempia neuvoja.
on, talossa on kolme kerrosta, sit siellä on myös hissit. ei siellä missä toi läppäri on mitään ikkunaa kyllä ole. tartteeko painaa jotain nappia että se rupee hakkeroimaan, nimittäin mulla se ei itestään tee mitään
sinne rakennukseen mennään jotain tuuletuskanavaa pitkin, laskeudutaan alas huoneeseen, mennään toisen huoneen läpi käytävään. Käännös oikeaan ja käytävän päässä on ovi, kuuluu keskustelua ja mies kirkastaa sellasen sähkötummenteisen lasioven tjsp. Läppiri on oven takana, voi hakkeroida eev:n avulla. Varmaan mahollista myöhemmin jossain eri paikassa hakkeroida siihen. Eev päälle ja sihtaa ruudun keskelle sen koneen niin ruudulle ilmestyy teksti scanning, kun valmis niin painaa X ja sitten security access-kohdassa X, jolloin alkaa varsinainen hakkerointiosuus, eli numeroita kohdalleen.
tuota...ei kyllä onnistu tuo hakkerointi...en osaa byhyyh.... siis kertokaa ihan step bai step miten se tehdään...tuo numeroiden kanssa kikkailu siis.
Sinun ei ole pakko hakkeroida sitä konetta EEV:llä vaan voit odottaan sen aikaa kun kaupungin viranomainen ja executive, joka kantaa salkkua jossa kone on menevät sinne huoneeseen jossa on paljon tietokoneita. Executive sanoo, että hän menee tekemään paperitöitä ja viranomainen jää tietokonehuoneeseen. Executive kävelee huoneseen jossa on kahviautomaatti ja muistaakseni yksi vartija/huoltomies. Näät tämän huoneen kun kävelet pois huoneesta johon tulet ilmastointikanavaa pitkin ja katsot alas siitä käytävästätasosta jossa on kaiteet. Hakkerointi tapahtuu siten, että näät vasemmalla puolella numerosarjoja joista yksi on oikein. Oikealla puolella näät pinenemmän ruudun jossa vilisee numeroita eri sarjoista. Aina kun numero kirkastuu siirrä nopeasti se alapuolella oleva viiva A tai D näppäimellä siihen numeron alle, joka on kirkas ja paina SPACE näppäintä tai sitä minkä olet määrittänyt "USE" näppäimeksi. Jatka tätä kunnes tiedät oikean koodin. Jos vasemmassa ruudussa näkyy useampi kuin yksi koodi valitse oikea W tai S näppäimellä.
Osaisiko kukaan muuten kertoa, että mikä on niiden eri tietokoneilta löytyvien VIPDetailReport tiedostojen tarkoitus siinä Displace kentässä?