Mulla ois sellane ongelman kaltanen juttu ku mu kone oli ennen ihan pirun nopee noin 1.5kk sitte sii tuli hidas ku kasa paskaa aluks luulin että se johtu softan määrästä mut EI poistin melkein puolet kaikista pirun ite asennetuista ohjelmista eli kaikki mitä en käytä heti ku olin tehny ton kone rupes kokoajan löytää muka viiruksia´joita ei voi poistaa millää mun ohjelmalla (ad avare 2007, spybot search and destroy, lumo nettiturva) iski vähä niiku paniikki ja päätin tulla tänne kertoo/kysyy asiasta eli pää point on että miten tää kone formatoidaan mulla ei oo mitää ajureita jäljellä millää cd:llä ja mulla ei myöskään oo windowsin asennus cd:tä enkä tiiä formatoinnist niiku mitää mite se tehää jne. mun käyttö järjestelmä on windows xp en tiä onko sp1, sp2 vai mikä joten miten hel***** mä hommaan ne ajurit ja mistä ja mistä mä saan windowsin asennus cd:n?????????????
Älähän vielä formatoi katsotaan saadaanko sitä putsattua eli tee tämä: Lataa tästä HJTInstall.exe *Tallenna HJTInstall.exe työpöydällesi. *Tuplaklikkaa HJTInstall.exe-kuvaketta työpöydälläsi. *Oletuksena se asentaa itsensä hakemistoon C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis. *Klikkaa Install. *Asennusohjelma luo HijackThis-kuvakkeen työpöydälle. *Kun asennus on valmis, se käynnistää HijackThisin. *Klikkaa Do a system scan and save a logfile-painiketta. Ohjelma aloittaa skannauksen ja lokin pitäisi avautua Muistioon. *Klikkaa ensin "Muokkaa > Valitse kaikki" sitten "Muokkaa > Kopioi" kopioidaksesi koko lokin sisällön. *Liitä lokin sisältö seuraavaan vastaukseesi. *ÄLÄ käytä Analyse This-nappulaa, sen löydöt ovat vaarallisia väärinymmärrettyinä. *ÄLÄ fixaa HijackThis-ohjelmalla vielä mitään. Suurin osa sen löydöistä ovat joko harmittomia tai jopa tarpeellisia. Ja loki -->Tänne