kännykällä nettiin bluetoothin kautta

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by heikkisal, Oct 9, 2008.

1. heikkisal

heikkisal Member

Trophy Points:
    11
    eli löytyykö sellaista selainta puhelimeen jolla pääsee bluetoothin kautta kotikoneelle ja siitä nettiin? vai onko kyse asetuksista? luuri nokia 6300 s40.

t. tiedosta kiinnostunut

2. shnigi

shnigi Active member

Trophy Points:
    66
    S40 luureihin ei paljoa kyllä hyviä softia löydy, en ole varma, mutta veikkaan että et tuollaista tule löytämään.

3. heikkisal

heikkisal Member

Trophy Points:
    11
    mitenköhän s60? pääsee varmaan helpommalla kun hommaa puhelimen s60 wlan + kotikoneeseen wlan adapterin. tai sitten alkaa itse kehittämään sellaista. vaatii kai client/server tyyppisen ratkaisun.

4. hentriz

hentriz Guest

Helppo ja itse ainakin suosittelen. Turha softarumpa alkaisi tuon S40:n kanssa ja kuten Shnigi jo sanoikin, S40 löytyy huonosti softia. Eli parempi ostaa uusi WLAN-yhteydellä varustettu puhelin kun alkaa jotain softarumpaa keräämään.
    Hyviä puhelimia etenkin tuohon selaukseen voisi olla Nokia E71 ja tuleva Nokia 5800 XpressMusic.
    E71 suosittelen sen nopeuden takia (Ylesä S60 ovat hitaita), QWERTY-näppäimistön sekä vaakasuuntaisesti olevevan näytön ansiosta. E71 on muutenkin onnistunut puhelin, lukemalla esimerkiksi Mobiiliblogin arvostelun tai Puhelinvertailu.comin arvostelun.
    Muitakin on, mutta itse suosittelisin tätä.

Share This Page