Kännykkä lukittuna google-tilin takia.

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by ANSKUTTAJA, Oct 31, 2011.

1. ANSKUTTAJA

ANSKUTTAJA Member

Trophy Points:
    11
    Loin kännykkääni google-tilin. Laitoin kännykkääni kuvio-koodin. Muistan koodin, mutta kuten yleensä, ystäväni eivät tiedä sitä. Eilen ystäväni kokeili koodia liian monta kertaa. Nyt en voi laittaa enää koodia. Voin laittaa vain google-tilin käyttäjätunnuksen(sähköpostin) ja salasanan, joita en kumpaakaan muista.
    Kaupassa (josta ostin tämän kännykän) ei osattu auttaa. Ainoa vaihtoehto on lähettää se huoltoon ja saada takaisin palautettu tehdas asetukset. Olen jo kertaallen joutunut niin tekemään ja keski kauan hankkia tiedot takaisin. Merkkini kännykässä on siis ZTE blade.
    Auttakaa minua jos tiedätte toisen tavan saada lukitus avautumaan. ): Olen huolissani ja TARVITSEN kännykän käyttööni. Kiitos. T. ANSKUTTAJA <3

2. ep_

ep_ Regular member

Trophy Points:
    26
  3. Datanen

Datanen Guest

Trophy Points:
    108
    Kuvio koodia ei kannata laittaa... Se on aika huono suojaus menetelmä.. Laita mieluummin pelkkä salasana.

4. lettas

lettas Moderator Staff Member

Trophy Points:
    93
    Google-tilillesi on toivottavasti asetettu toinen sähköpostiosoite jonka avulla voit vaihtaa salasanan uuteen. Kokeile syöttää se tänne:

https://www.google.com/accounts/ForgotPasswd

Share This Page