niin elikä. imuroin www.suprnova.org sivulta spider man 2:n svcd. 1448Mb. no sen kun sain ja purkasin niin sain BIN-filen jonka koko oli 719Mb. no sen muutin sit CDmage ohjelmalla cue tiedotoksi. mutta tapahtuiko virhe mahdollisesti tuossa. meinaan voiko bin tiedostosta luoda vääränlaista cue:ta? no sit menin nero6:lla polttaan ton Cue:n niinkuin neuvottiin. "burn imagen" kautta. se vaati Cd:ltä vaa 626Mb elikä sain sen hyvin mahtuun 700Mb:n Cd:lle elikä kaikki pitäis olla kunnossa? kaiken järkeni mukaan kyllä. mutta kuinka onkaa. miksei se hämähäkki mies kakkone näy millää soittimella? oon kokeillut jo kahta eri dvd soitinta. ja pc ei myöskää soita. =( latasinko ihan turhaan?? se cd:n poltto ainaki onnistu. se sulki sen vie kaiken lisäks. kaikki ystävälliset ihmiset voisivat auttaa mua näin ikävän tilanteen edessä. ennenku tavarat alkavat lentää
ELi mikä filu toi 1444Mb oli? .rar ? tjms? Viittais ihan selkeesti siihen että sulla on 2xBin+cue filut, eli svcd:n molemmat cd:t. .Bin tiedostohan on se joka sisältää sitä dataa ja .cue filu on se minkä mukaan poltto softa älyää mitä pitää polttaa. .Bin:iä ei kyllä voi .Cue:ksi muuttaa, tai vaikka pystytkin, en käsitä mitä olet polttanut. Bin on se n.700Mb filu ja Cue taas n.1kb teksti filu. Jos sulta siis puuttu se .cue ni tee ite se.. avaa notepad ja kirjota sinne seuraavalla tavalla: FILE "tähän_kirjote_sen_sun_binin_nimi.BIN" BINARY TRACK 01 MODE1/2352 INDEX 01 00:00:00 Tallenna .cue tiedostona ja nimeä se täsmälleen samalla nimellä ku se sun Bin on, eli sit sul on 2 saman nimistä filuu.bin ja .cue. Tee sama operaatio molemmille Bin:eille, otaksuen että sulla on 2 niitä. Avaa nero, burn image ja valitse se cue. Jos ei vielkää pelaa ni filu on rikki tai oisko se ntsc..
Kyllä olet vähän vaikeemman kautta lähtenyt hommaa selvittämään... Eli noi binit voi polttaa ihan suoraan ilman mitään cue-tiedostojakaan (esim. cdrwin), "hae viestejä" auttaa varmasti tähänkin asiaan. Muutenkaan ei varmaan ole tullut sääntöjä luettua, kun täällä ei saisi tuota piratismia tukea...
JONETZKY, tää on jo sun kolmas vietiketju jossa kysyt samaa asiaa. Vähän kärsivällisyyttä, odota että ihmiset vastaavat äläkä aloita aina uutta ketjua. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/98155 http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/97877
joo se oli pakattu sellasiin rar-soundeihi. monta eri pakattuu tiedostoo. sain sen helposti purettuu kuitenki. niistä tuli vaa kumpaaki Bin ilman Cue:ta sit mua neuvottiin tkee siit Bin:stä cue tiedosto tolla CDmage ohjelmalla. siit cuesta tuli joku 300kt eli todella pieni. no sit poltin sen sit neros ja loput oonki jo kertonut. tuo cdrwin on ihan uus tieodosto minulle. sillä luultavasti onnistuis. muuten se video ei voi edes toimia. minun mielestä. ps. oli pakko tehä kolmas samasta aiheesta ku muut suljettii jostai syystä.
ei viittaa vaa käsittämättömyyteen. nyt on tapahtunut jotain mikä on rikkonut pahasti luonnonlakeja. =( pohdittavaksi tämä mysteeri oli tarkotettu. ei piratismiin millään tavalla
No, jos oot imuttanu torrenttina sen elokuvan niin kuin ite sanot, olet rikkonut tekiänoikeuslakia. Elokuvien levittäminen on laitonta ja jos käytät torrentteja juodut väkisin jakamaan.
sori nyt mut huijasin en ole käyttäny mitää vitun torrentia. kaveri lähetti mulle sähköpostis tälläsen =)
Mäki haluun tollasen sähköpostin mihkä mene 1.4G tavaraa. No asiaan. Koita virtuaaliasemassa sitä filettä että toimiiko ennen kuin poltat. Nerossa pitäisi olla ja daemon on ihan hyvä tohon hommaan. .cuen tekeminen tulikin jo tossa aikasemmin esiin.
virtuaaliasema? filettä? mitä filettä? mist sen voi tietää toimiiko ennenku on saanu sen bin:in leffaks??? ja leffaks se tulee vast kun sen polttaa. kai?
virtuaali asemalla voi avata sen binin. Vastaa kun olisi polttanut cdlle. Sieltä virtuaaliasemalta löytyy sit se elokuva. Löytyy: http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/cdr_ohjelmat/cdr_apuohjelmat/daemon_tools.cfm