Käsky osoitteessa "0x77f50291" viittasi muistiin osoitteessa "0x77e83ddc" muisti ei voi olla "written" lopeta ohjelma

Discussion in 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' started by averel76, Sep 3, 2004.

1. averel76

averel76 Guest

Moi

Tietokoneeseeni on ilmestynyt omituinen ongelma...Kun pelaan,surffailen internetissä tai katson dvd,avi pätkiä tietokone sammuu yhtäkkiä kesken kaiken...

sitten kone alkaa käynnistyä uudestaan ja juuri kun se on käynnistänyt ohjelmistot ja avannut työpöydän se boottaa uudestaan...

Ongelman yhteydessä tietokone sanoo seuraavaa:

Käsky osoitteessa "0x77f50291" viittasi muistiin osoitteessa "0x77e83ddc" muisti ei voi olla "written" lopeta ohjelma

Myös seuraava käsky esiintyy välillä myös:

Sovelluksen alustus epäonnistui (0xc0000005)lopeta sovellus

Olen asentanut hiljattain lisää välimuistia..Voiko se olla viottunut?
    mikä on ongelma ja kuinka voin korjata sen?

2. Tuff

Tuff Active member

Trophy Points:
    66
    Muisti voi olla viallinen..
    kokeile kuitenkin ensin poistaa ja laittaa muistit takaisin..
    jos vika ei korjaudu kokeile muisteja yksi kerrallaan missä niissä vika.

3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    tai sitten memtest86 ohjelmalla testaat muisti(t).

4. Jack999

Jack999 Guest

Mä kasasin muutama viikko sitten uuden koneen , samanlaisia herjoja tuli mullekin. Vika oli mun Kingston 512mb 400mhz CL3 muisteissa.Muistit olivat Memtest86 mukaan kunnossa , ei vai toimineet .Kokeile muilla muisteilla.

5. averel76

averel76 Guest

yes mon!

Ongelma ratkesi...Muisti oli vioittunut ja aiheutti tietokoneenn boottaamisen...Kiitti avusta..Palataan asiaan

En vain ymmärrä miksi kingstonin muisti oli viallinen..Joskushan näitä sattuu tietenkin.

T:Averel

Share This Page