Kävipä hauskasti

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by AntiCase, Mar 21, 2007.

1. AntiCase

AntiCase Guest

Hommasin tossa 2vk sitten uuden koneen. Se oli suuri riemun aihe.
    Jeah siirryin kehityksessä n. 8v eteenpäin:) kyllä vain.

Sitten heti leffoja imuttaa ja pelikauppaan bf2:sta ostamaan. jeah ja kaikki oli loistavaa. Pysty pelaa ja kattoo leffoja! Siihen mun entiseen
    mopoon verrattuna. Millä mä luin oikeesti vaan sarjakuvia kun muuhun se ei pystyny.

Sitten aloin warettaa(häpeillistä tiiän. mut katon sillä leffoja mitä en menis leffaan kattoo. vieläkin käyn leffassa usein.)Ja ostan pelit
    mistä tykkään. Tokihan mä imuroinkin pelejä ja pelaan niitä. Mut ne mistä mä tykkään niin ne ostan. Niin alko nyppii abc clienttina. Niinpä otin utorrentin. (mistä vitusta saa muuten ton u merkin. ja lausutaanko se "myytorrent" vai "mikrotorrent"? mitä vittua siis:)

No sit äkkii himotti alkaa tunaan sitä vaikka uppi oli jotain 70kb/sek
    ja keskiarvokin oli hyvää 30-90kb/s Niin aloin sitten parin kolmen pienessä mutta ei kuitenkaan juurikaan kännissä säätää. Ja luin täältä teidän juttuja. Mitä tosin just ja just ymmärsin. Mut kaljan takii oli itseluottamus huipussa. Ja sit säädin ja kovalla kädellä. En edes uskonu varoituksia että "alä koske tähän jos et tiiä mitä tarkoittaa"

No kone alko sitten toimii huonosti. Eli kun avasin koneen niin www selain toimi vähän aikaa. Ja sitten ei löydä mitään. Ja aluks menee niin että kaikki linkit linkkaa uuteen ikkunaan mut ikkuna on tyhjä ja
    osoite rivi on tyhjä. ja alapalkin latausikkuna on pois. vaan ok sivu päivitetty. mut plankko ikkuna nenänedessä.
    ja sähköposti. mese, skype ja BF2 monenpeli oflines. Sit aljo jo hymyilyttää että ei ois ehkä pitäny puuttuu noihin porttien säätöön tai puuttua windowssin omiin tcp/ip kohteiden määriin... tai joihinkin
    ihme juttuihin.

No sain kuiten päähän että palautus toiminto vaan ja oon taas tilaanteen herra. Ja jees netti toimi. Mut bf2 peli ei. no aloin sitten lataa bf2 pätsiä. Urpona kun olin sen deletoinu 1vk sitten.
    Ja hei. kuinkas ollakaan että ai paska. Se sama ongelma tuli takas. www ja kaikki oflinessä. Nytkin täää että täällä kirjotan ei toimi kauaa. kohta taas ofline;) Kunnon menoo näillä tietokoneilla. Mystisiä epeleitä.sammutin muuten palomuurin myös hetkeks. Nyt näköjään pääsee nettiin.

Siis asiaan. En aio kysyä teiltä mitään. Korjaan toki tän ongelman. Välilla tuntuu että hauskinta tässä koneen ääressä istuessa on ongelmien ratkaisu ja että ite löytää vika ja vielä osata korjata se.
    Tän foorumin jutut on auttana aika paljon. Osa jutuista/juttelejoista puhuu ihan asiaa. Menny nyt pari vuorokautta lukiessa tän foorumin juttuja.

Mut toki jos jollain on joku selvä ja lyhyt vastaus niin antaa palaa.

Niin terve kaikille muuten eka postaus. Joo tiiän. Lupaan että ei näin pitkii postauksii enään. Muudi vaan oli just nyt tämmönen.

2. Jasserii

Jasserii Regular member

Trophy Points:
    26
    Taisit säätää portteja ADSL-boksistasi?

Boksista löytynee jostain reset nappi, pidät sitä 5 sekkaa pohjassa niin palaa tehdasasetukset (todennäköisesti ne jotka sinulla aikasemmin oli(ellei joku/sinä asentanut boksiasi aikasemmin))

Kokeiluhan on oppimisen ABC :)
    10 virhettä tehdessäsi opit 10 tapaa miten sitä ei tehdä, ja mahdollisesti 10 tapaa miten se korjataan. :D
    Ohjeita lukiessa opit vain sen yhden; miten se tehdään.

Tervetuloa AfterDawnin foorumiin!

3. maukko

maukko Regular member

Trophy Points:
    26
    tähän pientä Offtopikkia
    sen saa kun painaa AltGr+m = µ

4. AntiCase

AntiCase Guest

Kiitti. Alkaa olee nyt asetukset kohallaan. µtorrent lataa tasasella 100kt/s nopeudella mikä on melkeen täysillä tällä mun 1M/500 liittymällä. Ja upin oon rajottanu 40 missä se pysyykin.
    Nettikin toimii. Tosin vain sitten jos laitan kaikki lataukset pauselle siks aikaa.

Share This Page