Niin tuo valikko on muutama päivä sitten alkanut hyppiä esiin. Joka kerta kun valikko nousee se heittää ulos pelistä/elokuvasta. Oon koittanut kaikkea mitä mieleen on tullut mutta ei toimi. Alkaa jo vituttaa :S Ja niin, Windows XP:stä kyse. Kellään mitään tietoa miten tuon sais loppumaan?
Aja virussoftasi full system scan (koko tietokoneen tarkistus) läpi ja jos löytyy epäilyttävää, niin HijackThis -loki omalle alueelleen. Uskoisin, että syöpäläisiä löytyy koneelta. Normaalia käytöstähän tuo ei ole.
painatko vahingos alt4:ää se heittää siut takas windowsille?en oo varma oliko sae alt4! tai joku alt mut peli sammuu ja oot työpöydäl! Ps! tuskin nyt joka päivä tätä yhistelmää painat? varmistasin mafian ja sekä winukan omat koukerot.miul oli kerran ihme vika ku painoin enteria niin nettirupattelu katkes ja olin takas työpöydäl eli voi siis olla winukan perusjutuis. Ps.johtu muuten näppäimistön(oon kuul et mys hiiri voi tehä tätä) ajureiden vinksahtaneista asetuksista8oli jostain selittämättömästä syystä vaihtenuut.