Tein koneelleni uuden käyttäjätilin, pelkästään musantekemistä varten. Karsin sitten tuosta käyttiksestä kaikki mahdolliset käynnistyksen yhteydessä ajettavat ohjelmat, kuten mm. anti spyware, virustutka, firewall, ynnä muuta vaikka kuinka paljon. Ajattelin että vaikuttaa vain siihen käyttäjätiliin, mutta olinkin totaalisen väärässä. Nyt nuo asetukset ovat voimassa myös ns. pääkäyttäjällä ja minä siten kusessa, heh. Miten saisin takaisin nuo poistamani kohdat? Itse en enää edes muista mitä kaikkea tuli poistettua....
Yksinkertaisinta olisi lienee kokeilla järjstelmän palautusta. Ja jos meinaat joskus vielä poistella palomuurit yms. tärkeät ohjelmat, niin vedä ihmeessä nettipiuha irti!
Meitsi on tosi huono näissä...Eli miten sen järjestelmän palautan? Ohjauspaneelissa järjestelmän alla on kohta "järjestelmän palautus", mutta ei siellä voi tehdä muuta kuin ottaa sen pois päältä.
Tuossa ohjetta Windows XP:lle: Käyttöjärjestelmän palauttaminen edelliseen tilaan Windows XP:ssä Tästä ohjeesta poiketin, palauta se kohta missä arvelet kaikki tärkeät ohjelmat olevan tallessa. (Ja Vistalle palautusohjeita: Ongelmien ilmetessä palauta järjestelmä toimivaksi)
Kiitos paljon! Tuli hieman hätä, joten en älynnyt itse katsoa ohjeita netistä. Nyt on ongelma kuitenkin ratkaistu. Seuraavaa ongelmaa odotellessa...