Käytännön apua!

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by PETE11, Jul 12, 2007.

1. PETE11

PETE11 Regular member

Trophy Points:
    28

Moikka!
    Olen ladannut Dc++0.698 mallin ja laittanut asetukset kohdalleen.Kaikki toimii upeasti.Löydän hubeja,mutta... en osaa hakea!Siis vaikka kuinka yritän en saa ladattavaksi asti mitään kuten audio tai video kamaa.Löydän siis hubilistan ja käyttäjät,mutta siihen se sitten on tähän asti jäänyt.Pystyttekö neuvomaan minua tässä ongelmassa.Olen kyllä katsonut eri ohjeita,mutta ei niistä vielä ole ollut hyötyä!

2. kiiveri

kiiveri Active member

Trophy Points:
    66
    Siis painat sitä suurennuslasia sieltä ylhäältä ja haku ei anna tulosta?
    Oletattavasti pitäisi porttien ohjaus tehdä. Eli jos englannin kielen taito sujuu niin täältä etsit oman modeemisi, sitten valitset dc++:n seuraavasta valikosta ja teet ohjeiden mukaan:
    http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm

Jos kielimuuri tulee vastaan niin kannattaa vilkaista tuolta käyttäjien tekemät oppaat alueelta jos sieltä löytyisi opas joka auttaa porttien ohjaamiseen.

3. PETE11

PETE11 Regular member

Trophy Points:
    28
    Moikka!
    Luulen kyllä,että tässä ei tarvi enää tehdä mitään portinohjausta!Ainakin omasta mielestä tuntuu! Kun se muuten toimii ihan moitteettomasti.

Löydän hubit ja kun siellä tulee lista esille mulle eri hubeista,tuplaklikkaan valitsemallani hubeilla,niin yhdistyn tai saan yhteyden heihin.(En aina kaikkiin,mutta suurimpaan osaan)Oikealle puolen ilmestyy käyttäjät!Klikkaan sitä suurennuslasia.Sen jälkeen tulee se kompastuskivi!Vaikka hakisin mitä,en saa sitä imuroitua.Kun olen kirjoittanut mitä etsin,niin klikkaan etsi painiketta.Siinä lukee vain,etsii sitä tuotetta,minkä kirjoitin sinne.Se sama lause pysyy samana vaikka vuorokausikaupalla!Olen kokeillut niin,että olen hakenut käyttäjiltä tiedostoja.Silloin sinne alapuolelle ilmestyy kyllä käyttäjän tiedot,mutta silloin se seilaa välillä aikakatkaisu-yhdistetään-aikakatkaisu..jne!Silloinkaan en saa edes niitä tiedostoja näkyville!

HUOM!!Siinä vaiheessa kun olen saanut yhdistettyä ja oikealle puolelle ilmestyy käyttäjät,niin kun klikaan sitä suurennuslasia,niin käyttäjät katoavat kuvasta.On vain käyttäjän kohdalla tyhjä ruutu kuin käyttäjien vasemmalla puolen oleva tyhja isompi ruutu!Onko se O.K.??

Sellainen asia vielä:Siinä kun on kohta!"Haun valinnat"Vain käyttäjät,joilla on vapaita latauspaikkoja.Pitääkö se olla rastitettuna.Siellä ilmestyy kohta silloin kun olen "Yrittämässä "imurointia,vasemmalle pieneen ruutuun tiedot valmiiksi rastitettuna kohta,miltä hubilta olen imurointia suorittamassa tai paremminkin etsimässä ja rastia vailla oleva kohta,jossa lukee:Vain jossa olen operaattori!Vielä on tämä latauspaikkojen määrä.Onkohan niissä jotain häikkää.Laitoin 5,niinkuin ohjeessa neuvottiin! Näihin asioihin toivoisin lisävalaistusta ja apuva!

Last edited: Jul 13, 2007
  4. brimax

brimax Member

Trophy Points:
    16
    Selvästi olet NAT:in takana, eli sinun pitäisi tehdä DC++:an portin ohjaus modeemisi asetuksiin, tai laitat DC++:an passive tilaan niin pitäisi toimia.
    Suosittelen kuitenkin tekemään tuon portin ohjauksen.
    Lueppa http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/478020 NAT porttien avaus teoria -opas.
    Ja sen jälkeen seuraa kiiverin antamia ohjeita.

Last edited: Jul 13, 2007
  5. PETE11

PETE11 Regular member

Trophy Points:
    28
    Moikka!
    Kiitos!Sinusta oli apua!!Siirsin DC++ asetuksista tai otin pois kohdan:palomuuri,NAT/Portti ja asetin kohdan UPnP valituksi!!!

Nyt saan ladattua ja imuroitua.Vielä äskettäin en kylläkään saannut tätä toimintaa,kun saan yhteyden hubilistoille ja menen suurennus lasin kautta hakemaan jotain tiettyä kohdetta.Esim.Musiikkia,mutta se toimii kuitenkin mulla kun menen suoraan käyttäjien puolelle ja saan sieltä tiedostoja ja näin ollen saan imuroitua.

Se on jo paljon,että saan tämän toimimaan.Ihmettelin sitä portinohjausta,kun säädin portit palomuurista käsin DC++ sopiviksi heti sen jälkeen kun asensin ohjelman koneelleni.Jotta jotakin häikkää tässä on! Kiitoksia kuitenkin sinulle avusta!

Share This Page