Käytettyä kohtalaista konetta hankkimassa

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Tyyrpuuri, Jan 2, 2012.

1. Tyyrpuuri

Tyyrpuuri Member

Trophy Points:
    11
    Tarkoituksena siis hankkia käytetty tai uusi keskuyksikkö. Käyttötarkoituksena videoiden katselu, css:n ja mahdollisesti mw1:n peluu, ja kevyt videon editointi. Budjetti max 300-400?.

Olen huutonetistä ja täältä aD:sta katellut mutta ei ole oikein sopivaa osunut silmään. Mitenköhän huutonetin kohdenumero 203827915 koneessa riittäisi potku esim mw1:n pelaamiseen? Tuohonkin vois toki vielä upata joitakin osia.. W7 löytyy omasta takaa ja sen pistäisin heti alkuunsa tuohon.

2. Tyyrpuuri

Tyyrpuuri Member

Trophy Points:
    11
    Kestäisköhän tuon koneen virturi jos ostaa käytettynä vielä gtx 550 ti.. Sitten olisi paketille hintaa 250€. Ainoa epäilyttävä on nuo pakettikoneiden virtalähteet..

3. Kuupola

Kuupola Regular member

Trophy Points:
    26
    Ei luultavasti kestä.

katos toi: 203170518
    Voi aueta 2 ydintä lisää.
    Tuo on tehokas tuplanakin.

Last edited: Jan 2, 2012
  4. Tyyrpuuri

Tyyrpuuri Member

Trophy Points:
    11
    Tuotakin oon katellu ja miettiny kuinka paljon hinta vielä kohoaa tuosta 150:stä.. Jos sitä sitte alkais huutamaan ku sulkeutuminen lähellä, kuinkahan paljon tuosta kannattais enintään maksaa?

5. DJlehtokurppa

DJlehtokurppa Member

Trophy Points:
    16
    teraset.net Tollasta olen katellut, kun huokeaa ja ihan peruskonetta olen katsonut. En vaadi koneelta paljoa, kun pelailen sen verran vähän. Ja jos tuohon hankkisi jonkun paremman näytönohjaimen... Olisko tossa mitään ideaa?
    (epäilen ettei linkki vie muuta kuin etusivulle, joten i1188.photobucket.com/albums/z402/9MK6/Kone.jpg )

Share This Page