Suunnitelmissa hommata putkitelkkari käytettynä, todennäköisesti kokoluokkaa 32". Mutta niitäkin on montaa eri mallia ja merkkiä, joten arvelin kysäistä suosituksia niiltä jotka asiasta jotakin tietävät. Eli, mitä merkkiä putkitelkku kannattaisi olla jotta saisi kohtuullisen hyvän vehkeen eikä ostaisi mitään romua. Ja mitä malleja kullakin merkillä kannattaisi katsella. Sony on ollut aika monella suosikkina, panasonicista myös puhuttu. Philipsiä ei ole kehuttu missään (paitsi paria kalliimpaa versiota 8808 tai vastaava, ja tuskin nämä tuntemattomat pikkumerkit myöskään laadullisesti itseään muitten yli nostavat. Jos saisi lyhyen listan merkistä ja hyvistä malleista kyseisellä merkillä niin osaisi hieman rajata haeskeluaan.
Minä olen ABBA fani, Putkee ei kannata missään tapauksessa hankkia, mulla on ollu liianki pitkä putki. Jos telkkuu tarvit nii ktso tosta luettelostai jotai sua kiinnostavaa. http://tv.yahoo.com/
Finlux:illa/Saloralla on ollut yleensä hyviä tv:itä. Kolme tuommoista talosta löytyy, eikä yhdessäkään ihmeenpää valittamista. Vanhin on jo yli 20 vuotta vanha, mutta kuva on säilynyt ennallaan. Laajakuvatv:n kun olet oletettavasti hankkimassa, niin olisi kiva, jos se osaisi itse tunnistaa kuva suhteen ja oikeasti myös vaihtaa oikeaksi. On nimittäin ärsyttävää kanavilla surffatessa vaihtaa kuvasuhdetta kokoajan. EDIT: markku55 voisi kirjoittaa jotain oikeasti kysyjää auttavaa tekstiä tai sitten olla kirjoittamatta.