Koittanut tässä päivän selailla nuita ja päätynyt seuraaviin malleihin. Käyttötarkoitus on 90% tv ja 10% dvd eli tietokeyhteensopivuudella ei mitään väliä. Pääasiana hyvä kuvanlaatu tässä hintaluokassa. Rahaa käytössä max.1000€ eli samsung taitaa ainakin olla siinä rajoilla. Ei sisäistä viritintä, jos se vaan auttaa laskemaan hintaa, jokatapauksessa ulkoinen viritin myös hakusissa. Full-HD:tä on turha edes ajatella vielä, eli välimalliin on tyytyminen. Koittanut karsia näihin: Samsung LE-32R7x: __Tästä pitää sitten kattoa, että on S-PVA paneli. Fujitsu-Siemens Myrica VQ32-1: tässä käsittääkseni sama paneli kuin sonyissä ja samsungissa eli tuo S-VPA. Hurinaongelmatkin on käsittääkseni saatu uusimmissa sarjoissa hallintaan. Toshiba 32WL66: __Uudempi malli 68 taitaa mennä yli budjetin LG 32LC25R: Vai joku muu LG Eli onko tuon Myrican kuvanlaatu verrattavissa esim. samsungiin tai tuohon toshibaan? LG:tä on taas kehuttu paljonkin tietokoneyhteensopivuudesta, mutta koska en tee kyseisellä ominaisuudella mitään, niin kannattaako nuo LG:n mallit. Lopullisen päätöksen teen sitten vasta kun olen saanut töllön kotio, mutta osviittaa olisi mukava saada, jotta ei kovin montaa tarvitsisi kierrättää. Jotenkin tuo Myrica kiinnostaa jo hintansa takia. Edit: Tiedän vastaavia ketjuja on jo monia, mutta aika useaa kiinnostaa tämä hinta/kokoluokka ja olen koittanut ketjuja lukiessani karsia parhaimmistoa listaani. Koitetaanko tehdä tästä informaatinen ketju kaikille samaa hintaluokkaa etsiville?
Moi! Samsung LE-32R7x / Fujitsu-Siemens Myrica VQ32-1 / Toshiba 32WL66 ovat mulle tuntemattomia värkkejä, mutta LG tutumpi. Ennen ostopäätöstä kiertelin aika paljon ja vertailin aparaatteja. Liikkeissä eri valmistajien LCD-töllöjen kuvanlaatu vaihteli kuitenkin paljon. Esim. joskus paras kuva oli Sonylla ja toisessa sama kone antoi aivan *skaa kuvaa. Eilen sain kotiini LG 37" LC2D:n, joka yllätti todella positiivisesti. Virittäminen kävi äkkiä ja kuvanlaatu vempaimen omalla virittimellä on huippu !! Katsoin illalla Liverpoolin matsia, jossa LG:n ominaisuudeksi haukuttua häntimistä ei ollut yhtään. Mun ei tarvinnut säätää kontrasteja ym yhtään, tehdasasetuksillakin värkki pelittää upeesti. Ja puheet siitä, että LCD ei pysty toistamaan mustaa, ovat aivan roskaa. Tervetuloa katsomaan mun tv:tä, elleivät muuten usko. Jos kuvanlähde (DVD-soittimen kunto ja ikä) ja antenni ovat kunnossa, niin mikä tahansa uusista malleista voi olla hyvä. Suosittelen kuitenkin lämpimästi tutustumista LG:hen, joka varmasti antaa rahalle vastinetta. Esimerkiksi LG 32" LC2D:tä on viimeikoina myyty noin 850€:lla, joten sulle jäis vielä hyvin massia popcorneihin ;-)
LG42 onnellisena?omistajana olen samaa mieltä,pientä valovuotoa esiintyy,mutta kuva on muuten OK(sumu ja musta ei ole asettunut vielä,mutta en ole vielä huoltovalikon kautta säätänyt)
LG42:sen plasmasta voin kokemuksena sanoa, että itselläni hajosi RZ-42PY10X mallista näytönohjain. Vika ilmeni punaisena 3-4 sentin paksuisena pystysuorana raitana vasemmassa reunassa. Plasma oli 2 vuotta ja 6 kk vanha.(takuuaika oli 2 vuotta) Eli en mitenkään voi suositella LG:n plasmoja!!! Nimimerk: Vähemmän onnellinen ja ei enää ikinä LG:n omistaja ;0)