Saan seuraavanlaiset ilmoitukset C: ja D: -asemissa: Sijainti ei ole käytettävissä C:\ ei ole käytettävissä D:\ ei ole käytettävissä Käyttö estetty Millä nuo ruppaset kieroudet saa pois? Kaikki alkoi siitä kun yritin taistella tämän riesan kanssa (jälleen): Virhe 0x80070522: Asiakkaalla ei ole tarvittavaa etuoikeutta. Minä mikään asiakas ole. Vai bineksiä tässä vielä joku tekee minun kanssa, vaikka olen jo kertaalleen maksanut Windows 7:n. Kyllä nyt pomppasi! Sain sitten ohjeen miten sen voisi saada pois seuraavan linkin ohjeilla: Microsoft Answers Ilmeisesti jotakin meni pieleen ajaessani komentokehotteessa tämän komennon mukaeltuna Suomen kielistä systeemiä vastaavaksi: cacls d:\ /t /c /g administrators:F System:F everyone:F Mitä siinä meni pieleen, on hämärän peitossa. Sain yrittää monta kertaa eri variaatioilla, ennen kuin sain sitä toimimaan. Saattoi olla, ettei se toiminutkaan. Minua korpee koko tämä sekoilu näiden ruppasten systeemien kanssa. Kohta lentää kaaressa kaikki rojut pihalle. Pääsenpähän kerta heitolla (kirjaimellisesti) eroon Käyttö estetty ja muista hämäristä kieroiluista. Grrr! Olkoot nyt vielä... Käyttöjärjestelmä: Windows 7
Älä! Se on pahin painajainen mitä voin tällä hetkellä kuvitella. Ei sinulla olisi muita vaihtoehtoja tarjolla? Tiedätkö sinä tuon sivustön, Microsoft Answers forumin jutusta mitään? Ei se mitään vaikka kauhu-skenario systeemin uudelleen asentamiseksi toteutuisikin, mutta entä D: asema? Siellä minulla on 70 gigan edestä ohjelmia ja muuta tarpeellista. Se pitäisi saada auki. Miten?