Minulla on miniläppäri johon on tehdasasennettu Windows7.start. Se on melkoisen simppeli eikä anna esimerkiksi vaihtaa taustakuvaa jne. Olen ajatellut että asentaisin siihen Windows XP kun se on myös minun pöytäkoneella. Joskus vanhoina aikoina formatoin kovalevyn kun niissä sai näkyviin promptin C: joten formatointi onnistui siitä vain käskyllä "C:format C:" mutta ei taida näissä nykyisissä käyttiksissä enää sellaista toimintoa edes olla. Osaiskohan joku neuvoa miten sen voi tehdä tuossa miniläppärissä, siinä kun ei ole edes romppuasemaa?
Koita boisista USB bootia että saat sitä kautta uuden ohjelmiston sisään jos XP.n tikulta saat, ehkä windows ei tikulta onnistu. Omassa ei USB boot suostunut toimimaan asetuksen päälle asentamisesta huolimatta. Sitten kokeiluna kovalevy pois, koneeseen minne on kovalle oikeat liitännät sieltä sitten asentaa sen, ensin ehkä tarvitsee ajaa vaikka CCleanerillä 35 kertaa, en kyllä ole varma onnistuuko winnukan asennus rauta sidoksen takia, ubutun/lubutun onnistuu. Tai USB liitännäinen dvd asemma sitä kautta luulis onnistuvan, XP saattaa olla raskas mini läpälle, kuitenkaan ehkä ei nykyisille. Kun joku jolla on varma tieto nyt kertois miten se onnistuu, nuo yllä on oman todella vanhan läppärin kassa koettuja juttuja yks aika t.tekn. guru kaveri sen lubbarin sinne asensi kun oli asema ja oikea liitos kovalle.