Eli asensin ensiksi windows xp:n suomenkielisen version (sain kaverilta aitona lainaan) tämän jälkeen lykkäsin suoraan piraatti xp:n (enkku version) ja rupesin asentaa. no sit siin tuli kaikkee säädettyy eikä lähteny toimii ni päätin luovuttaa sen ja aktivoida suosil sen aidon xp:n sitte. no nyt sit alkuvalikos on sen enkku xp et se jatkais sen asennusta ja sen yläpuolel ois se et pääsee avaa tän xp.n minkä aktivoin ja mikä toimii. eli miten saisin poistettuu sen xp:n asennusjutun siit alkuvalikosta? häiritse ihan sikana ku se on viel siin asennettavan xp:n kohalla ku avaa koneen.
Onko käyttikset asennettu kovon eri osioille? Melkein formatoisin kovon vielä kokonaan ja asentaisin laillisen lisenssin omaavan XP:n uudelleen puhtaalle pöydälle. Varsinkin, jos et vielä mitään kovin oleellista ole kovalevylle kerinnyt tallentelemaan.
en ole eri osioille asentanut. pelkään vain että jos asennan laillisen xp:n uudestaan niin en voi aktivoida sitä koska siinähän on joku raja kuinka monelle koneelle sen voi aktivoida ja en ole tietoinen kuinka monelle koneelle se on jo aktivoitu
Soita siihen maksuttomaan numeroon, sitten siä on nais-ääninen robotti, joka opastaa eteenpäin. Ite oon aktivoinu sillä mun oman XP:n, joka on tullut mun koneen mukana, kun ei oo toiminu serial
Pidä se aktivointi ikkuna auki kun soitat, se kysyy lisenssiä ja jotain aktivointi numeroita ja antaa sit aktivointi numerikoodin minkä naputtelet koneelles.
Niin, ja jos ei seriaali toimi, se yhdistää asiakaspalveluun, johon kerrot että se seriaali joka on koneeseen läntätty kiinni, ei toimi, niin se kyselee ihan peruskysymyksiä että onko samaa winukkaa muissa koneissa yms. Sitten jos osaat vastata oikein, niin sitten se antaa sen koodin, jonka naputtelet siihen puhelinaktivoinnin kohdalle.