Suunnitelmissa on ostaa uusi pc ja siihen videokortti. Olen huomannut, että keskusteluissa näkyy Win98 olevan hallitseva käyttis. Itselläni on susikasista sellaisia kokemuksia, että mieluummin käyttäisin jotain muuta. Löytyykö kortteja & kunnon pakkaus-, editointi ym. softaa muille käyttiksille? Mielessä on ollut Win2000 tai WinXP (tai professional versiot noista) En mielelläni haluaisi asentaa useampaa käyttistä samalle koneelle ellei ole pakko.
2k Pro, ehdottomasti. Kaikkeen videokäsittelyyn ainoa Windows-versio mitä voi suositella vilpittömästi.
Ei ainakaan XP:tä. Jos W98 sattuu toimimaan vakaasti, se on ihan ok, mutta mikäli vaan kaikki oheislaitteet ovat sen verran uusia, että toimivat myös 2-tonnisessa, niin olen samaa mieltä dRD:n kanssa.
Vaikuttaa aika yksimieliseltä jengiltä.Minulla oli W2Kpro koneella ja kaikki toimi ihan asiallisesti,nyt on XPpro ja kyllä kyrsii.Koko ajan joitain pieniä murheita. Mutta oli käyttis mikä hyvänsä,sen saa tukkoon kokeilemalla kymmeniä eri ohjelmia ja poistamalla ne.Rekisteriin jää aina jotain räispeitä jotka lopuksi tukkivat koneen. Windows on vähän niinkuin herpes.Siitä ei pääse millään eroon,sen kanssa on vain opittava elämään.