Otetaan taas...Koneen kokoonpano: WinXP, Radeon 9600, Hercules SmartTV stereo, Barton 2500, 512 muistia jne. Miksi en VirtualDub:a käytettäessä saa valittua muuta resoa kuin 352x288? PowerVCR kaappaa ainakin 640x480 ihan kiltisti, mut pitäis saada avi:a tallennettua. äärimmäisen harmillinen probleema johon haluaisin valaistusta!
Jep, on uusimmat viralliset ajurit. Muistan lukeneeni, että joillain muilla ajureilla toimisi paremmin?! Onko kortinomistajia jotka osaisivat antaa neuvoa? Olen tosi tumpelo tässä ajuribisneksessä (no OK, kyllä tää videohässäkkä kaikkinensa menee usein yli hilseen), mut jotenkin tää bt848 liittynee juttuun?
Kaikkien Tv-korttien kanssa ei saa valittua haluamiaan resoja V-dubin kanssa. Itsellä sama ongelma tuli eteen Pinnaclen PCTV:n kanssa. Saattaa johtua piiristä.
Itsellä oli tuo ongelma PCTV:n kanssa muutama vuosi sitten. Ongelman poisti toisien ajurien asentaminen, ne oli jotenkin avoimet ajurit? Kun ei muista tarkemmin mihin se liittyi. Muistaakseni olen täällä nähnyt tästä aiheesta juttua...
Omassa SmartTV kortissa on ainakin bt878 piiri, onko sulla varmasti oikeat ajurit? En ole tota Virtual Dubia kyllä kokeillut.. Off Topic kysymys kingstolle: toimiiko sulla se Herculesin kaukosäädin?
Nyt olen äimän käkenä! Hain Hercun sivuilta viimeisimmät ajurit ja se lykkäs ton bt848. What the fusk? Mistä sait noi bt878? Kaukosäädindä en ole edes kokeillut kun vaan tässä koneella säädän ja katselen. Tokko edes tiedän enää missä koko kake on..?
http://btwincap.sourceforge.net/ tolla on jotkut saaneet toimimaan, ite en saanut bt878 kortilla pysty resoa korkeemmaksi, joten päädyin kaappaamaan 640*288 ja pakatessa divx tai xvid filtteröin resizellä 640*480 paljon parempi tulos kuin 384*288:lla, tästä on täälläkin keskusteltu pari kertaa. hauppage tai bt878 hakusanoilla saattas löytyy infoo.