Kaapeli netti katkeilee ! (koko ajan)

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Villeeeeee, Feb 22, 2010.

  1. Villeeeeee

    Villeeeeee Guest

    Eli, että tuntuu että kaapelin kautta tuleva netti katkeilee koko ajan muutamaksi sekunniksi ! mutta silti netti yhteys on koko ajan päällä. Ainakin Windows niin väittää..
    Ei tää perus netin käyttöä häiritse, mutta kun lisäät kuvaa, lataat videota, keskustelet tai jotain vähän aktiivisempaa. Puhumattakaan pelaamisesta heittää aina ulos servuista. :d
    Välillä on sillee et heti ku on saanu yhdeyden taas katkee mut välil vaa satunnaisii kertooi päivässä? Voisko kaapelissa olla vika? Ei auttanut vaikka otin netin suoraan tänne sillee ettei oo kytkintä välissä.

    Tietoja.
    DNA 10/1 Kaapeli yhteys
    DNA antama kaapeli modeemi

    Paketit:
    Lähetetty = 5000
    Vastaanotettu = 4416
    Kadonnut = 584
    11% Hävikki
     
  2. Jopipopi

    Jopipopi Guest

    Mulla on sama ongelma, mutta mulla on langaton netti. jos esim lataan jotain, ensin se menee ihan normaalisti, sitten yhtäkkiä latausnopeus tippuu nollaan, en pääse netissä minnekkään, mutta windows väittää että nettiyhteys on vieläkin. sitten about 20-30(joskus kauemminkin) netti toimii taas..
     
  3. Jake71

    Jake71 Regular member

    Joined:
    Nov 16, 2006
    Messages:
    208
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Moi!
    Mulla on kanssa dna-kaapelimodeemi Thomson ja se pätki. Thomsonissa oli pullistuneita konkkia. Ollut muillakin samaa vikaa, tarkista konkat.
     

Share This Page