Haussa olisi ohjelma, jolla saisi purettua maksullisten kanavien salauksen. Muille käyttiksille olen löytänyt ohjelmia, mutta XP:lle en vielä.
Palataanpa aiheeseen oliko jollakin XP:ssä toimivaa ohjelmaa, jos löytyy voisko laitta linkkiä tai suoraan mailiin
TV-kortti, CableCrypt softa ja kaapeli-TV niin kanavat alkaa näkymään. Käyttis ei saa olla NT5.X (Ellei ole tullut päivitystä, en ole löytänyt vielä XP:lle toimivaa purku softaa) 98:lla toimii. Linkkiä softaan ja ohjeisiin en sääntöjen vuoksi voi laittaa (vaikka softan valmistajat sanovat, että kun signaali tulee "kotiin" niin sille voi tehdä mitä itse haluaa. En tiedä onko tuo piratismia. Ei toimi kaikilla TV-korteilla, riippuu kortin piiristä, netistä löytyy ohjeet. Ja vain ja ainoastaan Kaapeli kanavat..
Juu, tuo softa ei toimi kaikilla TV chip:llä. Kannattaa kattoo netistä millä se toimii.. EDIT: Ja win2000 = NT5.0
mulla on 98 ja hauppaugen kortti. Vaikka netissä olevasta listasta katoin että mulla pitäis toimia(chip BT878), silti cablecryptissä pomppii punainen teksti että no valid btxxx Chip found...
CableCrypt:sta on eri versioita, kokeile muita. Tuo saattaa olla hankalaa, tiedän sen "kokemuksesta"..
juttu on sillä viissii että XP:ssä saa CableCryptin toimimaan kun pistää exe:n ominaisuuksiin "emulation windows 98" (oikea hiiri nappi jne...) oma onkelmani sortui väärään TV-korttiin
Minulla ei toiminut, vaikka tietysti yritin tuota. Kyllä niissä ohjeissa olisi maininta siitä jos se onnistuisi noin. Siinä lukee, että ei tue WIN2000&XP:tä..